loading...

وب نت - کسب و کار اینترنتی

برای بسیاری از مردم در سراسر جهان ، فیس بوک یکی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مفید و همه گیر برای ارتباط با دوستان و خانواده و همچنین دیدار با افراد جدید با علایق مشترک است.

اما برای مشاغل ، فیس بوک فقط به دنبال حفظ ارتباطات اجتماعی نیست. بستر رسانه اجتماعی همچنین می تواند ابزاری اساسی برای بازاریابی باشد. این اجازه می دهد تا مشاغل به اهداف جمعیتی خود دسترسی پیدا کنند و حتی بینش ارزشمندی از رفتار و ترجیحات مشتری و آنچه می تواند برای ایجاد چشم انداز برای یادگیری بیشتر یا حتی خرید یک محصول یا خدمات انجام شود ، انجام دهند.

همه این نتایج مطلوب وابسته به دریافت نوع داده هایی است که می تواند در اقدامات مفیدی قرار گیرد. خوشبختانه ، دقیقاً این نوع داده هایی است که فیس بوک برای ارائه به مشاغلی که به دنبال بازاریابی روی این سیستم عامل هستند ، تخصص دارد. این همه بخشی از تجزیه و تحلیل فیس بوک است. اما این چیست؟ این برای شما چه معنایی دارد و چگونه می توانید از آن برای بهبود تلاشهای بازاریابی و تجارت استفاده کنید؟

برای بسیاری از مردم در سراسر جهان ، فیس بوک یکی از سیستم عامل های رسانه های اجتماعی مفید و همه گیر برای ارتباط با دوستان و خانواده و همچنین دیدار با افراد جدید با علایق مشترک است.

اما برای مشاغل ، فیس بوک فقط به دنبال حفظ ارتباطات اجتماعی نیست. بستر رسانه اجتماعی همچنین می تواند ابزاری اساسی برای بازاریابی باشد. این اجازه می دهد تا مشاغل به اهداف جمعیتی خود دسترسی پیدا کنند و حتی بینش ارزشمندی از رفتار و ترجیحات مشتری و آنچه می تواند برای ایجاد چشم انداز برای یادگیری بیشتر یا حتی خرید یک محصول یا خدمات انجام شود ، انجام دهند.

همه این نتایج مطلوب وابسته به دریافت نوع داده هایی است که می تواند در اقدامات مفیدی قرار گیرد. خوشبختانه ، دقیقاً این نوع داده هایی است که فیس بوک برای ارائه به مشاغلی که به دنبال بازاریابی روی این سیستم عامل هستند ، تخصص دارد. این همه بخشی از تجزیه و تحلیل فیس بوک است. اما این چیست؟ این برای شما چه معنایی دارد و چگونه می توانید از آن برای بهبود تلاشهای بازاریابی و تجارت استفاده کنید؟

Facebook Analytics چیست؟

Facebook Analytics چیست؟

اصطلاح "تجزیه و تحلیل" به طور گسترده به معنای استفاده از ابزارهای مختلفی مانند ریاضیات ، آمار و مدل سازی پیش بینی برای کشف الگوهای داده های خام است. به طور خلاصه ، آن را در یک آشفتگی از اطلاعات غیر منتظره تصادفی معنی می یابد.

آنالیز فیس بوک از داده های خام تولید شده توسط سیستم عامل کاوش می کند و در آن داده ها الگوهای مفیدی پیدا می کند که می تواند برای بینش و عملکرد بازاریابی کاربرد داشته باشد. در مورد فیس بوک ، تجزیه و تحلیل - به صورت رایگان - توسط ابزاری با عنوان " Facebook Insights " ارائه می شود ، که به کاربران امکان می دهد میزان درگیری و اثربخشی صفحات فیس بوک و تلاش های بازاریابی خود را اندازه گیری کنند.

بسته به سن مورد نظر و جمعیتی که در مورد شیوه زندگی شما وجود دارد ، ممکن است فیس بوک بخشی مهم از تلاشهای بازاریابی آنلاین یک تجارت باشد. با بیش از 1.5 میلیارد کاربر فعال روزانه ، فیس بوک هنوز بزرگترین پلت فرم رسانه های اجتماعی است. بنابراین ، تعداد زیادی از داده ها هم توسط کاربران و هم نرم افزاری که اقدامات آنها را ردیابی می کند ، تولید می شوند. از نظر بازاریابی ، این مجموعه اطلاعات عظیمی است که می تواند بینش ارزشمند بسیاری را ارائه دهد ، اما فقط برای افرادی که می دانند چه چیزی را جستجو کنند.این همه در مورد نامزدی است

یكی از مهمترین ابزاری كه فیسبوك بینش به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می دهد ، نشان دادن میزان تعامل با صفحات Facebook است. نامزدی یک معیار مهم برای سنجش موفقیت بازاریابی آنلاین است .

در این زمینه ، تعامل به معنای سطح تعامل کاربران با محتوای شما است. چند وقت است که آنها نظر می دهند نظر دوست دارید؟ با کلیک بر روی پیوندهایی که تعبیه کرده اید ممکن است آنها را به صفحه ای ببرند که در آنجا می توانند درباره یک محصول یا خدمات بیشتر بدانند یا حتی خرید انجام دهند؟ تمام این تعامل با محتوای شما درگیر است و هرچه این تعداد بیشتر باشد ، محتوای Facebook شما بیشتر کار می کند و مردم را به سمت انجام برخی اقدامات سوق می دهد.

یافتن راه هایی برای افزایش تعامل یک استراتژی مهم در بازاریابی فیس بوک یا هر نوع بازاریابی آنلاین است. اما شما فقط می خواهید بدانید که آیا تلاش های شما باعث افزایش تعامل می شود یا خیر ، اگر بدانید که در مرحله اول مشارکت شما چیست. تجزیه و تحلیل فیس بوک می تواند این شماره حیاتی را به شما بدهد

داده های شیوه زندگی داده های استراتژی است

داده های شیوه زندگی داده های استراتژی است

می دانید که برخی افراد با مطالب شما درگیر هستند ، اما آیا دقیقاً می دانید آن افراد چه کسانی هستند؟ چه خصوصیات مشترکی دارند؟ این بخش مهم دیگری از داده هایی است که تجزیه و تحلیل های فیس بوک می تواند به شما بدهد. آمار جمعیتی درباره خصوصیاتی است که بخش های خاصی از جمعیت دارند.

هنگامی که ویژگی های مشترکی را در افرادی پیدا کردید که درگیر بازاریابی شما و یا حتی محصول یا خدمات شما هستند ، مشترکات باعث می شود که نتیجه گیری و بازاریابی خود را برای نتایج مؤثرتر و مشارکت بالاتر آسان تر کنید.

به عنوان مثال ، ممکن است دریابید که بازاریابی شما در فیس بوک درگیری بسیار بالایی از پدرانی در منطقه نیو انگلستان دریافت می کند که علاقه زیادی به بازی های ویدئویی دارند. شاید شما به صراحت هدف قرار دادن این جمعیتی نبوده اید ، اما اکنون که می دانید توجه آنها را جلب کرده اید ، می توانید بازاریابی خود را به آنها اختصاص دهید ، به خصوص اگر به هر حال به دنبال گسترش فروش خود در منطقه نیو انگلستان باشید.

با کسب اطلاعات بیشتر در مورد جمعیت شناختی خود ، می توانید شروع به ساختن یک "شخصیت" کنید ، لیستی از مشخصات بهترین مشتریان - یا حتی موارد دلخواه شما - را تهیه و سپس استراتژی هایی را ایجاد کنید تا به این بازار متوسل شوید.

"کجا" به همان اندازه "چه کسی" مهم است

یکی دیگر از ویژگیهای مهم تحلیل فیس بوک این است که می تواند به شما نشان دهد که "در کجا" در فیس بوک سطح درگیری شما رخ می دهد. از بعضی جهات ، این می تواند یک ابزار مهم برای هدایت استراتژی شما باشد زیرا می تواند به شما نشان دهد چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست.

به عنوان مثال ، شما ممکن است به دنبال این معیارها باشید و سطح درگیری خود را در صفحه فیسبوک خود با میزان درگیری خود از طریق افراد دیگر ارسال کنید یا حتی از طریق تلاشهای تبلیغاتی خود در Facebook مقایسه کنید.

Analytics ابزاری را که شما نیاز دارید برای دیدن اینکه "لایک" و سایر تعامل از کجا می آیند فراهم می کند. ممکن است توجه کنید که اگرچه درگیری در فیس بوک نسبتاً کم است ، شما درگیر تعامل زیاد دیگران هستید ، شاید حتی یک تأثیرگذار برجسته ، با محتوای شما در تعامل باشید. این ممکن است ایده هایی برای استراتژیک کردن با تأثیر گذاران بیشتر برای شما ایجاد کند .

از طرف دیگر ، ممکن است متوجه شوید که به تازگی تبلیغات تهاجمی را در فیس بوک شروع کرده اید ، و وقتی می بینید که نامزدی شما از کجا می آید ، می بینید که تعامل زیادی را از خود تبلیغات دریافت می کنید. این امر تأیید می کند که تصمیم شما برای سرمایه گذاری در تبلیغات خوب بوده است ، و اکنون شما اثبات دارید زیرا می توانید دقیقاً ببینید که افزایش تعامل از کجا می آید.

داده های منفی را می توان فاش کرد

داده های منفی را می توان فاش کرد

گرچه ممکن است ایده آل نباشد ، موارد منفی مطرح شده در آنالیز فیس بوک می تواند به همان اندازه - اگر نه بیشتر - مهمتر از نگاه به مثبت باشد. اقدامات کاربر مانند عدم لمس دکمه "لایک" یا انتخاب "پنهان کردن پست" یا "گزارش به عنوان هرزنامه" منفی هستند که نباید از آنها چشم پوشی کنید.

اگر این ارقام در حال افزایش است ، باید در جستجوی درک دلیل این امر ، به تجزیه و تحلیل هایی بپردازید که به شما می گوید چگونه ، چه موقع و کجا اقدامات منفی اتفاق می افتد. اگر نمی دانید چرا اقدامات منفی رخ می دهد ، شما قادر به جلوگیری از ادامه فعالیت آنها نیستید.

در برخی موارد ، پیگیری داده های منفی به عنوان روشی برای اطمینان از دیدن کاربران در پست های شما مهم است. این کاهش ممکن است تقصیر شما نباشد ، اما ممکن است ناشی از تغییر غیرقابل پیش بینی باشد وقتی فیس بوک الگوریتم جدیدی را پیاده سازی می کند .

هر روز داده های بسیار زیادی تولید می شوند بنابراین وقتی فیس بوک الگوریتم های خود را تغییر می دهد ، می تواند عواقب گسترده ای داشته باشد. به همین دلیل مهم است که در هنگام اجرای چنین تغییراتی در الگوریتم ، به تحلیل های فیس بوک توجه داشته باشید تا ببینید چه تأثیرات مثبتی یا مثبتی بر بازاریابی شما دارند.

افکار نهایی

برای انواع خاصی از بازاریابی دیجیتال ، فیس بوک می تواند یک کانال انتگرال باشد که برای دسترسی به مخاطب مورد نظر استفاده می شود. با این حال ، کارآیی آن بازاریابی - به دستور بزرگی - برای مشاغل که از تجزیه و تحلیل غنی ارائه شده توسط ابزارهایی مانند Facebook Insights استفاده می کنند ، افزایش می یابد.

بیاموزید که چگونه با استفاده از آنالیز فیس بوک با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی رسانه های اجتماعی ، بازاریابی دیجیتال و تلاشهای تجاری خود را بهبود بخشید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نیما رضایی بازدید : 209 چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 14:30
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 8
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 17
  • بازدید ماه : 103
  • بازدید سال : 291
  • بازدید کلی : 10308
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی