loading...

وب نت - کسب و کار اینترنتی

وقتی اطلاعات بیشتری نسبت به آنچه می دانید با آنها انجام دهید ، یافتن راههای مؤثر برای انجام کاری با آن داده ها می تواند یک چالش باشد.

به عنوان مثال ، هرچه بیشتر و بیشتر افراد از دستگاه های رایانه رومیزی ، لپ تاپ و موبایل استفاده می کنند که همگی اطلاعات بیشتری را تولید می کنند ، منطقی است که 90 درصد از داده های جهان فقط در سه سال گذشته ایجاد شده اند. و این فقط نتیجه افرادی نیست که داده ایجاد می کنند. این به دلیل الگوریتم ها و نرم افزارهای دیگری است که رفتار کاربر را ردیابی می کند و داده های خودش را درباره آن تولید می کند.

در حقیقت ، بطور روزانه ، اکنون استفاده جهانی از رایانه بیش از 2.5 میلیون كیلو بایت داده ایجاد می كند ، و این رقم فقط به لطف گسترش دستگاه های اینترنت اشیاء در حال افزایش است . این یک اطلاعات عظیم ، تقریباً غیرقابل درک است. و تنها برخی از آن برای منافع تجاری خاص و مرتبط شما مفید است.

بنابراین چگونه یک تجارت از طریق کوه اطلاعات جمع می شود و روزانه اطلاعاتی را پیدا می کند که در واقع برای بهبود عملکرد ، سود ، فروش یا سایر عوامل عملیاتی مفید است؟

این هشت راه چند مورد از کارهایی است که یک تجارت می تواند انجام دهد تا اطلاعات را به دست آورد و اطلاعات را پیدا کند و فهمیده و مفید باشد.

وقتی اطلاعات بیشتری نسبت به آنچه می دانید با آنها انجام دهید ، یافتن راههای مؤثر برای انجام کاری با آن داده ها می تواند یک چالش باشد.

به عنوان مثال ، هرچه بیشتر و بیشتر افراد از دستگاه های رایانه رومیزی ، لپ تاپ و موبایل استفاده می کنند که همگی اطلاعات بیشتری را تولید می کنند ، منطقی است که 90 درصد از داده های جهان فقط در سه سال گذشته ایجاد شده اند. و این فقط نتیجه افرادی نیست که داده ایجاد می کنند. این به دلیل الگوریتم ها و نرم افزارهای دیگری است که رفتار کاربر را ردیابی می کند و داده های خودش را درباره آن تولید می کند.

در حقیقت ، بطور روزانه ، اکنون استفاده جهانی از رایانه بیش از 2.5 میلیون كیلو بایت داده ایجاد می كند ، و این رقم فقط به لطف گسترش دستگاه های اینترنت اشیاء در حال افزایش است . این یک اطلاعات عظیم ، تقریباً غیرقابل درک است. و تنها برخی از آن برای منافع تجاری خاص و مرتبط شما مفید است.

بنابراین چگونه یک تجارت از طریق کوه اطلاعات جمع می شود و روزانه اطلاعاتی را پیدا می کند که در واقع برای بهبود عملکرد ، سود ، فروش یا سایر عوامل عملیاتی مفید است؟

این هشت راه چند مورد از کارهایی است که یک تجارت می تواند انجام دهد تا اطلاعات را به دست آورد و اطلاعات را پیدا کند و فهمیده و مفید باشد.

1. قبول کنید که داده های بزرگ برای ماندن اینجاست

داده های بزرگ ، بدون پالایش به آنها نگاه می شود ، می توانند یک آشفتگی بزرگ و ناخوشایند از اطلاعات تصادفی باشند. و در این زمینه ، یک وسوسه واقعی وجود دارد که به سادگی آن را نادیده بگیریم. با این حال ، نادیده گرفتن داده های بزرگ نادیده گرفتن یک فرصت کلیدی است. به عنوان مثال ، علم داده به دلیل ارزشی که از توانایی غربالگری ، فیلتر و تفسیر آنچه در داده های بزرگ مفید است ، حرفه ای در حال رشد است.

افرادی که تصمیم می گیرند داده های بزرگ را به دلیل حجم آن نادیده بگیرند ، این کار را در معرض خطر تجارت خود قرار می دهند. اولین قدم برای استخراج داده های ارزشمند مشتری ، این است که اذعان کنیم که داده های خوب "در جایی هستند" و تمایل به استخراج از طریق آن وجود دارند.

2. در Analytics سرمایه گذاری کنید

 در تجزیه و تحلیل سرمایه گذاری کنید

عامل اصلی استفاده از داده های بزرگ ، به محض اینکه پتانسیل های آن را تصدیق کردید ، داشتن ابزار و استعداد مناسب برای ورود به دریای اطلاعات و بازگشت به داده هایی است که بیشترین حس را برای شما رقم می زند.

شما باید به طور جدی تخصیص بودجه عملیاتی را برای تجزیه و تحلیل در نظر بگیرید. شرکت های بزرگتر ممکن است کل بخش ها را به این شغل اختصاص دهند ، اما در حالی که این مقیاس نتیجه می گیرد ، این تنها راه برای دستیابی به تجزیه و تحلیل مفید نیست. حتی شرکتهای کوچک و متوسط می توانند یک راه حل تحلیلی ، اعم از پرسنلی یا نرم افزاری را پیدا کنند که برای اندازه و نیازهای بودجه خود کار کند.

3. از داده های تاریخی استفاده کنید

مردم غالباً از داده ها به عنوان روشی برای کمک به پیش بینی آینده استفاده می کنند ، اما برخی از مهمترین درسی که داده ها به ما می آموزد از گذشته آمده است. یک برنامه بلند مدت خوب برای استفاده از داده های مربوط به مشتری ، تجزیه و تحلیل داده های تاریخی است.

مشاغل همیشه باید بدانند که برخی از بهترین داده های موجود مجموعه هایی هستند که به مرور زمان جمع می شوند . به عنوان مثال ، شما نباید از داده های فروش 5 تا 10 سال گذشته غافل شوید ، حتی اگر بخشی از زیرساخت های دیجیتال فعلی شما نباشد.

در صورت لزوم از سیستم های مدیریت اسناد استفاده کنید و این بایگانی را بایگانی کنید ، اما تجزیه و تحلیل های انجام شده در تشخیص داده های فروش گذشته مشتری می توانند اطلاعات فوق العاده مفیدی در مورد رفتار مشتری و الگوهای خرید را نشان دهند. اگر داده های موجود دارید ، حتی اگر دیجیتال نباشد ، آن را دیجیتالی کنید و مطمئن شوید که نرم افزار شما می تواند از آن استفاده کند. در شرایط مناسب ، ممکن است بسیار مفیدتر از آنچه تصور می کنید باشد.

4- داده های مشتری را در عملیات اعمال کنید

استخراج داده ها از رفتار مشتری و سایر مجموعه داده ها بدیهی است که می تواند به افزایش فروش کمک کند ، اما فراموش نکنید که راه دیگر برای کسب درآمد بیشتر صرف هزینه کمتری است. علاوه بر افزایش فروش ، نوع مناسب داده های مشتری همچنین می تواند به افزایش راندمان و کاهش ضایعات کمک کند ، که هر دو می توانند درآمد شما را افزایش دهند.

به عنوان مثال ، داده های مشتری شما نشان می دهد که بیشتر و بیشتر پاسخ بازاریابی شما از یوتیوب و اینستاگرام دریافت می شود و کمتر از آن از فیس بوک دریافت می کند. این ممکن است نشانه ای باشد که برای محصول شما و بازار هدف ، می توانید هزینه کمتری را خرج کنید یا کل آن را کاهش دهید تا در Facebook خود صرف کرده و تلاش بیشتری را برای سیستم عامل هایی بدست آورید که نتایج خوبی کسب می کنند. اجازه دهید داده های رفتار مشتری به ساده تر کردن نحوه اداره شغل خود کمک کند.

5. تحلیل مشتری Churn

"مشتری مشتری" اصطلاحی است که برای توصیف نرخ گردش مالی مشتریان یا مشتری از خریدار عادی از انجام مشاغل خود در جای دیگر استفاده می شود. حوزه دیگری است که داده های بزرگ ، همراه با تجزیه و تحلیل ، می توانند تفاوت بزرگی ایجاد کنند.

این فرایند مربوط به جستجوی داده های کاربری شما و رسیدن به نتیجه گیری است که به شما توضیح می دهد که چرا برخی از مشتریان وفادار باقی مانده اند ، و برخی دیگر از کسب و کار شما برای یک دوره خاص پشتیبانی می کنند و سپس ترک می کنند. ممکن است بین حفظ قطب مشتری و هنگام متوقف کردن عرضه محصولات خاص ، روابطی پیدا کنید. از طرف دیگر ، ممکن است فروش خاصی پیدا کنید یا اوقات سال باعث افزایش چشمگیر مشتری می شود ، اما بعداً آنها به نتیجه نمی رسند.

تجزیه و تحلیل های متمرکز بر ویژگی های مشتری خفیف شما می تواند به شما در درک چگونگی حفظ مشتریان بیشتر و در نتیجه بهره مندی بیشتر از سود کمک کند.

6. رسانه های اجتماعی داده بیش از حد است

 رسانه های اجتماعی داده بیش از حد است

حداکثر 80 درصد از داده های تولید شده امروز فیلم ، اسناد و تصاویر است که بخش اعظم آن در رسانه های اجتماعی ارسال می شود. تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی و استفاده از داده های بدون فیلتر ، طبقه بندی نشده که در آنجا ظاهر می شود نه تنها در پیدا کردن بازار شما بلکه در آنچه یک بازار می خواهد یا کمک می کند بسیار مفید خواهد بود.

این مهم است که تشخیص دهیم که محتوای موجود در رسانه های اجتماعی می تواند نشانگر علائم سایر روندها و عواملی باشد که بتواند از آن استفاده کند ، برای مشاغل مورد توجه. بنابراین ، فقط رسانه های اجتماعی را به عنوان کانال مشاهده نکنید تا به بازار خود دسترسی پیدا کنید ، درک کنید که می تواند همچنین دریچه ای از آنچه در آن بازار به دنبال آن است ، باشد و شما می توانید از منحنی جلو بروید تا آن را برای آنها فراهم کنید. روندها را نادیده نگیرید ، از آنها استفاده کنید.

7. داده ها باید در دسترس باشند

دسترسی به داده ها باید در شرکت شما به اشتراک گذاشته شود. در حالی که درک می شود که دانستن چیزی که رقبای شما انجام نمی دهند می تواند یک نکته برجسته باشد ، این امر در خود تجارت شما صدق نمی کند. اگر چیزی در مورد نیازها یا رفتارهای مشتری می دانید ، اما کسی که واقعاً می تواند از آن داده ها استفاده کند به همان اطلاعات دسترسی ندارد ، به شرکت شما آسیب می رساند.

همیشه باید اطمینان حاصل کنید که داده های دیجیتالی برای کسانی که به آن نیاز دارند به اشتراک گذاشته شده و در دسترس است. به عنوان مثال ، کسی که پشتیبانی مشتری را بر عهده دارد ، باید بتواند شکایات مشتری و مشکل خاص خود را با هر دپارتمانی که ممکن است در واقع بتواند به حل مشکل کمک کند یا بینش عمیق تری در مورد این مسئله داشته باشد ، در میان بگذارد.

اطلاعات فقط زمانی مفید است که افرادی که می دانند با آن چه کار کنند ، بتوانند به آن دسترسی پیدا کنند. اگر بخش مالی شما از داده های مالی خاصی خارج شده است ، این لایه ای از مداخلات است که کارایی را کم می کند.

8- از اتوماتیک شدن نترسید

از اتوماتیک شدن نترسید

برخلاف ایجاد ترس عمومی ، اتوماسیون به معنای خودکار به معنای این نیست که شغل یک انسان در خط است و کسی قرار است اخراج شود. اتوماسیون فقط برای فعالیتهای فیزیکی و مکانیکی کاربرد ندارد بلکه می تواند برای تجزیه و تحلیل داده ها نیز کاربرد داشته باشد.

برخی از مفیدترین بینش هایی که می توانید در مورد مشتریان بدست آورید ، از انجام تجزیه و تحلیل خطی در مورد هر بیت از داده های ورودی حاصل نمی شود ، بلکه در عوض از اعتماد به نرم افزار و الگوریتم ها برای کشف داده ها و پیدا کردن تنها آنچه برای شما مناسب است ، می باشد. و نیازهای شما

اتوماسیون حتی می تواند مورد استفاده قرار گیرد تا منابع انسانی شما را برای فعالیت های تحلیلی تر متناسب با استعدادهایشان آزاد کند. به عنوان مثال ، پردازش پرداخت ها عمدتاً یک فرآیند مکانیکی است که نرم افزار می تواند به آن کمک کند. با برخورداری از کمتر کارهای معمول در طول روز ، کارکنان انسانی شما می توانند بر فعالیتهای بلند پروازانه تر و خلاقانه تر تمرکز کنند.

نتیجه

داده های بیشتری به صورت روزانه تولید می شود تا اینکه هر انسانی یا گروهی از انسانها بتوانند به راحتی پیگیری کنند. با این حال ، همچنین بینشی مفید و کاربردی وجود دارد که در عمق آن داده ها پنهان شده است. تنها با استفاده از استراتژی و حساسیت در هنگام انتخاب داده های مناسب ، تجزیه و تحلیل آن و استفاده صحیح از آن ، یک تجارت می تواند درآمد خود را بهبود بخشد.

بیاموزید که چگونه با داشتن مدرک تحصیلات تکمیلی در بازاریابی دیجیتال ، از داده های بزرگ برای تجارت خود استفاده کنید ، آنالیز و استفاده صحیح کنید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نیما رضایی بازدید : 226 چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 14:35
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 15
  • بازدید ماه : 81
  • بازدید سال : 269
  • بازدید کلی : 10286
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی