loading...

وب نت - کسب و کار اینترنتی

بازاریابی دیجیتال یک شرط از هر تجارت یا سازمانی است که می خواهد مورد توجه مصرف کننده امروز باشد. این گزینه می تواند دنیایی از فرصت ها را در هنگام انتخاب شغل ایجاد کند که طیف گسترده ای از مجموعه های مهارت را در بر می گیرد. یكی از مهارتهای بسیار جستجوگر در بازاریابی دیجیتال ، كارشناس سئو است .

بهینه سازی موتور جستجو برای هر شرکتی که می خواهد در اینترنت یافت شود ، ضروری شده است. یک مدیر SEO دارای لیستی از مهارت هایی است که در صنعت بسیار مورد توجه قرار می گیرد. اگرچه بسیاری از کارشناسان می توانند محتوا و حتی یک استراتژی محتوا ایجاد کنند ، اما تلاش تیم محتوا بدون داشتن سئو مناسب هدر می رود. اگر شما علاقه مند به دارایی برای جامعه بازاریابی دیجیتال هستید ، ممکن است نقش مدیر SEO برای شما مناسب باشد.

بازاریابی دیجیتال یک شرط از هر تجارت یا سازمانی است که می خواهد مورد توجه مصرف کننده امروز باشد. این گزینه می تواند دنیایی از فرصت ها را در هنگام انتخاب شغل ایجاد کند که طیف گسترده ای از مجموعه های مهارت را در بر می گیرد. یكی از مهارتهای بسیار جستجوگر در بازاریابی دیجیتال ، كارشناس سئو است .

بهینه سازی موتور جستجو برای هر شرکتی که می خواهد در اینترنت یافت شود ، ضروری شده است. یک مدیر SEO دارای لیستی از مهارت هایی است که در صنعت بسیار مورد توجه قرار می گیرد. اگرچه بسیاری از کارشناسان می توانند محتوا و حتی یک استراتژی محتوا ایجاد کنند ، اما تلاش تیم محتوا بدون داشتن سئو مناسب هدر می رود. اگر شما علاقه مند به دارایی برای جامعه بازاریابی دیجیتال هستید ، ممکن است نقش مدیر SEO برای شما مناسب باشد.

دنیای اسرارآمیز سئو

دنیای اسرارآمیز سئو

هر جستجوی شخصی که در Google انجام می دهد به کلمات کلیدی بستگی دارد. کلمات کلیدی برای تعیین بهترین محتوای جستجو برای جستجو بر اساس کلمات وارد شده در قسمت جستجو استفاده می شوند. Google برای یافتن بهترین اطلاعات ممکن از تکنیک های مختلف جستجوی مختلف استفاده می کند. هرچه منبع بهتر باشد ، در رتبه بندی ها بالاتر می رود .

بدست آوردن نقطه برتر آرزو دشوار است زیرا گوگل از لیست الگوریتم های همیشگی برای یافتن بهترین نتایج برای نشان دادن کاربران خود استفاده می کند. این امر توجه بیشتر شرکتها را دشوار می کند. SEO کلمات کلیدی را به احتمال زیاد جستجو می کند تا در آن جستجو شود تا وب سایت پیدا شود. هرچه بهینه سازی بهتر باشد ، رتبه بندی نیز بالاتر می رود. شما به عنوان یک مدیر سئو ، شما برای تحقیق در زمینه بازاریابی دیجیتال به شما کمک خواهید کرد تا تیم بازاریابی دیجیتال را در انجام فعالیتهای مؤثر ، و همچنین بهینه سازی وب سایت شرکت ، صفحات رسانه های اجتماعی و سایر تلاش های محتوا انجام دهید.

پیشنهاد 1

تجمع برای یک موقعیت

جنگ برای کسب موقعیت در اینترنت تنها یکی از جنبه های بازاریابی آنلاین است. شما می توانید انواع ترافیک را به یک وب سایت هدایت کنید ، اما اگر این ترافیک مناسب نباشد ، شرکت دیگر جلوتر نیست. مدیران سئو تمام جوانب یک جستجو را در نظر می گیرند و راهکارهای لازم را برای یافتن بازدید کننده هایی که به یک سرویس خاص نیاز دارند ارائه می دهند. SEO در تبدیل بازدید کننده به مشتری کمک می کند. با داشتن میلیاردها صفحه وب در دسترس ، مدیر سئو کمک می کند تا محتوای مناسب را برای جذب افراد مناسب به یک وب سایت هدفمند کنید.

نقش مدیر SEO

در نگاه اول ، توضیحات شغلی برای یک مدیر SEO ممکن است خیلی متفاوت از یک مدیر بازاریابی نباشد. هر دو اهداف یکسانی دارند ، یعنی هدایت آگاهی و فروش. با این وجود ، مدیر سئو از نظر فنی از لحاظ فنی نیز عمل می کند ، و این کار را به مراتب تخصصی تر تبدیل می کند. وظایف کلی یک مدیر SEO شامل موارد زیر است:

  • وب سایت ، رسانه های اجتماعی و بهینه سازی محتوا
  • مدیریت محتوای وب سایت
  • ایجاد و پرورش یک جامعه آنلاین
  • پیوندهای در حال مذاکره
  • استراتژی SEO
  • سازماندهی و برنامه ریزی کمپین
  • نظارت وب سایت و تجزیه و تحلیل کاربر
  • مدیریت پروژه بازاریابی دیجیتال عمومی
  • تحقیق در مورد کلید واژه
  • تحلیل بازار

مهارت و آموزش مدیر سئو

مدیران SEO تمایل دارند که نه تنها به مهارت های بازاریابی و آموزش بازاریابی بلکه به نوعی از علوم رایانه نیز نیاز به آموزش باشند. به گفته رند فیشکین ، مدیرعامل و بنیانگذار موز ، این نوع نقش ها همه چیز مربوط به بازاریابی T شکل است . فیشکین می گوید: "اساساً T-شکل به داشتن سطح نوری از دانش در مجموعه گسترده ای از مهارت ها و دانش عمیق و توانایی در تک (یا چند مورد) اشاره دارد."

این یک نقش بسیار نتیجه محور است و لازم است شواهدی ارائه دهید که نشان می دهد شما با موفقیت موقعیت یک شرکت را در رتبه بندی جستجو افزایش داده اید. از شما انتظار می رود ایده های ایجاد محتوا و برنامه ریزی را بر اساس تحلیل و داده ارائه دهید. شما باید ابزارهای تحلیلی مورد استفاده در صنعت ، به ویژه Google AdWords و Analytics را درک کنید.

بسته به موقعیت ، ممکن است شما نیاز به نشان دادن تجربه مدیریت پروژه داشته باشید. غالباً نشان دادن رتبه بندی موفقیت آمیز برای مشاغل مختلف به اندازه کافی برای به دست آوردن شغل کافی خواهد بود. با این حال ، با کارفرمایانی نیز مواجه خواهید شد که ممکن است لیسانس علوم کامپیوتر ، تجارت ، بازاریابی یا امور مالی را ترجیح دهند. آخر ، شما باید درک زبانهای رمزگذاری مانند HTML ، JavaScript و CSS را نیز داشته باشید.

چه کاری را می توان انتظار داشت

چه کاری را می توان انتظار داشت

دنیای شما حول وب سایت ها و کلماتی که مردم را به سمت کلیک روی پیوند سوق می دهد ، می چرخد. بیشتر موقعیت های جدید مستلزم ارزیابی از سایت و سایر مطالبات وثیقه ای است که شرکت در اختیار دارد تا به دنبال فرصت هایی برای پیشرفت باشد. این همچنین شامل تجزیه و تحلیل خواهد بود ، بنابراین می توانید بهترین مکانها را برای اصلاح برخی موارد شناسایی کنید و پس از انجام کار ، تقریباً همه چیز دوباره شروع می شود.

با این حال ، چیزی بیش از آن وجود دارد. فیشکین می گوید: "آنچه شما واقعاً باید انجام دهید این است که می خواهید به صورت تدریجی مبتنی باشید ، اما باید از طریق آن آگاه شوید و باید بر اساس آنچه در حال حاضر نیازهای تجاری است ، در حال تکامل تاکتیکها و کارهای خود باشید ."

SEO فرایندی در حال تحول است که براساس آنچه امروز مورد نیاز است و آنچه در آینده مورد نیاز است تغییر می کند. شما باید لیست هایی از پروژه هایی را که می توانید در این زمینه ایجاد کنید به شما کمک می کند تا در راه رتبه بندی گوگل گوگل مبارزه کنید. این تاکتیک ها می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • وبلاگ های جدید ، دسته بندی ها و مطالب وبلاگ
  • ایجاد یک انجمن آنلاین جدید
  • ارسال کتابهای الکترونیکی همیشه سبز و برگه های سفید

برای شناسایی اهداف نیز باید مخاطبان خود را با تحقیق شناسایی کنید . این همانطور که باید اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی و استراتژی برای تأمین نیاز مخاطبان شما طراحی شده اند ، نقش اساسی در سئو بازی می کند. شما برای پیدا کردن بهترین کلمات کلیدی برای کمک به درایو محتوا ، روی یادگیری آنچه آنها جستجو می کنند و چگونگی جستجو آنها متمرکز می شوید. وی ادامه داد: "این می تواند قطعات محتوا باشد ، می تواند ویدیویی باشد ، می تواند ترکیبی از آن چیزها در رسانه های اجتماعی باشد ، تمام اشکال محتوا. این می تواند ابزاری باشد ، هر آنچه را که می خواهید ، یک برنامه کاربردی باشد. "

همانطور که هر تاکتیک جدید بازی می شود ، باید پیشرفت را اندازه گیری کنید و ببینید که در کجا می توان آن را بهبود بخشید. بهبود در این موقعیت ثابت است و حتی روی اهداف شما نیز تأثیر خواهد گذاشت. اگر بازار شما در حال تغییر است ، ممکن است فرصتهای جدیدی با اهداف مختلف پیدا کنید که قبلاً هرگز نگران آن نبودید. مدیر سئو موقعیتی است که در آن به همان اندازه که همه چیز تغییر می کند ، آنها نیز در همان حالت باقی می مانند.

افتخار مهارت های موفقیت

افتخار مهارت های موفقیت

برای اینکه به عنوان یک متخصص سئو موفق باشید ، باید روی آن ایده آل T شکل ببخشید. در اینجا بخش هایی برای مهارت های شما وجود دارد:

  • استراتژی : شما باید از یک دیدگاه استراتژیک استفاده کنید ، بنابراین می توانید طرحی را تعریف کنید که دید بلند مدت با اهداف و اهداف مشاغل منطبق باشد. به بصیرت و توانایی در تشخیص اهداف ، شناسایی روندهایی که می تواند در آن اهداف تأثیر بگذارد ، نیاز دارید و بینشی وجود دارد که توسط بازیکنان ارشد شرکت به اشتراک گذاشته خواهد شد.
  • تاکتیک های به روز شده: هر استراتژی نیازمند تاکتیک هایی است که به طرز ماهرانه ای مورد استفاده قرار می گیرند تا به شما در رسیدن به اهداف خود کمک کنند. در سئو ، همه چیز در مورد مؤثرترین تاکتیک های جستجوی ارگانیک است که به لطف چالش الگوریتم ها ، به طور مداوم در حال تغییر هستند. شما باید در مورد آنچه در این صنعت اتفاق می افتد به روز باشید زیرا آنچه امروز کار می کند ، فردا به کار نخواهد رفت. عطش دانش ضروری است ، بنابراین شما مرتباً مشاغل را مجدداً یاد می کنید.
  • محتوا: شما ممکن است خیلی خوب با تیم بازاریابی محتوا در برخی شرکت ها مغایرت داشته باشید. دلیل این امر آن است که همیشه ساختار شرکت برای به دست آوردن بهترین نتایج بازاریابی دیجیتال ایجاد نمی شود. درک بازاریابی محتوا یک امر ضروری است زیرا یک تاکتیک است که با سئو همراه است. نشان دادن اینکه می توانید هر دو را اداره کنید به نفع شما عمل خواهد کرد. یک مدیر SEO که می تواند تحقیق در مورد کلمات کلیدی ، برنامه ریزی مبارزات انتخاباتی ، نظارت بر کیفیت کیفیت ، توزیع محتوا و تجزیه و تحلیل را انجام دهد ، عالیترین موجود در دنیای بازاریابی دیجیتال است.
  • تجزیه و تحلیل داده ها : مدیران SEO برای حفظ اعتبار باید بتوانند داده های خود را تجزیه و تحلیل کنند . اگر بتوانید نحوه عملکرد خود را نشان دهید و متناسب با استراتژی پیشنهادی شماست ، می توانید دوباره و دوباره کار خود را ذخیره کنید. همچنین باید عملکرد خود را محک بزنید و نتایج روشنی را نشان دهید که در حال بهبود رتبه بندی هستید و از مناطقی برای بهبود استفاده می کنید.
  • برندسازی: این یک مهارت فراگیر است که شگفتی های شغلی شما را رقم خواهد زد. با قدردانی از برند و مدیریت برند ، تصویر بزرگی خواهید دید و چگونگی متناسب بودن آن در اهداف کلی مشاغل را می فهمید. بدون آن ، شما نمی توانید در تنظیم استراتژی سئو خود مفید واقع شوید.
  • People Skills: این کار می تواند به صورت انزوا انجام شود اما اغلب به انتخاب گسترده بازیکنان در بسیاری از بخش ها و سطوح مختلف وابسته است. در هر صورت ، شما باید مهارت های مدیریت مردم و به طور خاص تر ، توانایی خود در مدیریت مردم را در همه سطوح نشان دهید. همه چیز در مورد دینامیک ، اپتیک و ارتباط درست از نظر سیاسی است. شما باید انتظارات را مدیریت کنید و بدون بیگانه کردن بازیکنان اصلی ، انگیزه و ترغیب کنید. در این نقش ، شما به افرادی که در سطوح بالای سرپوشیده هستند نیاز دارید تا برنامه خود را عملی کنید.

افکار نهایی

اگرچه مدیریت SEO می تواند اثبات شود که یک کار چرخه ای است که برنامه ای را ایجاد می کند ، نتایج را تجزیه و تحلیل می کند و این طرح را دوباره بازسازی می کند ، اما بسیار استراتژیک است. شما یک موقعیت چالش برانگیز را پیدا خواهید کرد که در صنعت با پاداش بسیار زیادی همراه است و فرصت های زیادی برای پیشرفت دارد.

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی جستجو ، ابزارها و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نیما رضایی بازدید : 299 چهارشنبه 5 شهريور 1399 زمان : 23:53
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 10
  • بازدید ماه : 73
  • بازدید سال : 183
  • بازدید کلی : 10200
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی