loading...

وب نت - کسب و کار اینترنتی

شروع یک سال جدید همیشه به نظر می رسد زمان مناسبی برای مکث و تفکر در مورد آنچه در افق است ، باشد. چه هستند روند ، نوآوری، و فن آوری های جدید که در حال رفتن به تغییر شکل (یا حداقل نفوذ) راه ما انجام کسب و کار؟

فروش جهانی تجارت الکترونیکی تا سال 2021 به 4.5 تریلیون دلار خواهد رسید . افزایش بیش از 246٪ اگر می خواهید شرکت شما در این نوع رشد مشارکت داشته باشد ، پیش بینی آن و دانستن اینکه چه می شود بسیار مهم است.

در اینجا چند عامل وجود دارد که فکر می کنیم برای موفقیت تجارت الکترونیکی در ماهها و سالهای آینده بسیار مهم خواهد بود.

شروع یک سال جدید همیشه به نظر می رسد زمان مناسبی برای مکث و تفکر در مورد آنچه در افق است ، باشد. چه هستند روند ، نوآوری، و فن آوری های جدید که در حال رفتن به تغییر شکل (یا حداقل نفوذ) راه ما انجام کسب و کار؟

فروش جهانی تجارت الکترونیکی تا سال 2021 به 4.5 تریلیون دلار خواهد رسید . افزایش بیش از 246٪ اگر می خواهید شرکت شما در این نوع رشد مشارکت داشته باشد ، پیش بینی آن و دانستن اینکه چه می شود بسیار مهم است.

در اینجا چند عامل وجود دارد که فکر می کنیم برای موفقیت تجارت الکترونیکی در ماهها و سالهای آینده بسیار مهم خواهد بود.

1. شخصی سازی

گزارش اخیر در اینترنت در اینترنت در مورد "پارادوکس حریم خصوصی" فعلی ، شمشیر دو لبه ای است که مردم تمایلی به اشتراک گذاری اطلاعات خصوصی خود ندارند اما به وضوح به شخصی سازی و توصیه ها پاسخ می دهند.

ورود تجارت مبتنی بر وب با معرفی انتخاب گسترده و سهولت eBay و Amazon ، راننده را به سمت ابزار سوق داد. این تنها حدود 20 سال به طول انجامید که داده ها روند اصلی رانندگی شدند.

هنگامی که داده های شخصی به خوبی و با مسئولیت پذیری برای ارائه توصیه های هدفمند و اکتشافات محصولات اصلاح شده مدیریت می شوند ، مزایا مشخص است. اما اگر اطلاعات شخصی سوء مدیریت شود ، خطر شهرت بسیار زیاد است (به رسوایی Facebook - Cambridge Analytica فکر کنید).

استفاده مناسب از داده ها برای اهداف شخصی سازی تأثیر مهمی بر رضایت مشتری دارد. از پنج رهبران در استفاده از داده اینترنت، چهار نفر از آنها رای دادن به رضایت مشتریان صفحه اول (ASCI) نمره است که در بالا به طور متوسط از 77 ، با آمازون کلاس 85. در مقابل، 33 درصد از مشتریان که رها روابط کسب و کار گزارش انجام این کار به این دلیل که سرویس فاقد شخصی سازی است.

معرفی مقررات عمومی حمایت از داده ها در اتحادیه اروپا در سال 2018 باعث شده است تا جمع آوری داده های شخصی با استفاده آسان تر از کاربران برای جمع آوری داده ها دشوار شود. با این وجود ، شخصی سازی یک مؤلفه مهم برای رشد و موفقیت هرگونه تلاش برای تجارت الکترونیکی است.

2. مدل های اشتراک

اشتراک Birchbox

شخصی سازی همچنین عامل مهمی در رشد روند پیشرو تجارت الکترونیکی ، یعنی خدمات اشتراک آنلاین است. تنها در یک سال ، Netflix و Spotify به رشد مشترک و 25٪ و 48٪ دست یافته اند و داده های کاربر را برای حفظ آنها به کار می گیرند ، در صورت Spotify ، آنها را از کاربران سرویس رایگان خود به اشتراک حق بیمه خود تبدیل می کنند.

فروش تجارت الکترونیکی در اشتراکی هر ساله بیش از دو برابر شده و به 2.6 میلیارد دلار رسیده است . اما افزایش محبوبیت اشتراک فقط به مصرف رسانه محدود نمی شود. تعداد فزاینده ای از مصرف کنندگان برای دریافت محصولات به صورت مکرر از طریق "اشتراک جعبه" ماهانه ثبت نام می کنند. در بین خریداران آنلاین ، تقریباً نیمی از آنها به نوعی خدمات اشتراکی را ثبت نام کرده اند و 30٪ از آنها مشترکاً برای یک جعبه ماهانه کالاهای معلولیت هستند.

خدمات اشتراکی تجارت الکترونیکی را می توان به طور کلی در سه بخش طبقه بندی کرد:

خدمات سرپرستی

این گروه 55٪ از مشترکین تجارت الکترونیک را نشان می دهد و هدف از آن انتخاب های جدید یا بسیار شخصی شده به مشتریان است. آبی اپن و بیرچ باکس دو نمونه مشهور هستند.

خدمات دوباره پر کردن

از مشترکین تجارت الکترونیکی ، 32٪ از این خدمات را برای خرید راحت و مکرر در خرید اقلام انتخاب می کنند. به Club Shave Dollar و Amazon و اشتراک و ذخیره مراجعه کنید.

خدمات دسترسی

برای دستیابی به دسترسی اختصاصی به تخفیف ها و سایر موارد ، 13٪ مشترکین تجارت الکترونیکی برای خدماتی از قبیل NatureBox و Thrive Market ثبت نام می کنند.

3. تجارت اجتماعی

سالهاست که در مورد ادغام تجارت الکترونیکی در سکوهای رسانه های اجتماعی موارد دلپذیر زیادی وجود دارد ، اما دکمه های "خرید" برای برداشت آهسته بود. آنچه اتفاق افتاده این است که رسانه های اجتماعی به منبع مهمی برای کشف محصولاتی تبدیل شده اند که افراد بعداً خریداری می کنند.

با توجه به متوسط هزینه های بزرگسالان دیجیتال به اندازه 2 per ساعت در روز در دستگاه های خود برای سرگرمی ، اجتماعی یا پیام رسانی ، به گفته Flurry ، این بخشی است که نمی توان نادیده گرفت.

در گزارش اینترنت گرایش ، مایکر با استناد به نتایج یک نظرسنجی از مصرف کنندگان ، نشان داد که 78 درصد از پاسخ دهندگان محصولاتی را در فیس بوک کشف کردند ، در حالی که اینستاگرام و پینترست هر دو برای 59 درصد از آنها کشف و توییتر 34 درصد بودند.

نکته جالب تر این که 55٪ از کسانی که گزارش کشف یک محصول در رسانه های اجتماعی را داده اند ، اقدام به خرید آنلاین کردند.

اهمیت رسانه های اجتماعی به عنوان منبع ارجاع به سایت های تجارت الکترونیکی همچنان در حال صعود است. در سال 2015 ، این نماینده 2٪ از کل مراجعه کننده ها را داشت که اکنون به 6٪ سه برابر رسیده است .

4- خرده فروشی چند کانال و Omni-Channel

پلت فرم تجارت بزرگ

73٪ از مصرف کنندگان در سفر خود با داشتن یک مارک تجاری در چندین نقطه لمسی در تصمیم گیری برای خرید تصمیم می گیرند. این بدان معناست که محصول شما باید در همه جا مغازه مشتری شما باشد و یا حتی در مورد محصولات اطلاعاتی کسب کند.

به نظر می رسد اجرای و مدیریت بسیاری از کانال های فروش ، نمایانگر یک اقدام گسترده است که به زمان و منابع زیادی نیاز دارد ، و نباید به سردرد مدیریت موجودی اشاره کرد. مسائل خارج از بورس از نظر درآمد و از دیدگاه خدمات مشتری می تواند بسیار پرهزینه باشد. قرار گرفتن در موقعیت اضافه وزن می تواند به همان اندازه گران باشد.

خوشبختانه ، برخی راه حل های بستر های نرم افزاری می توانند نوع زیرساخت های لازم برای خرده فروشی های چند کانال و امنی کانال را فراهم کنند. نرم افزار چند کاناله شما باید ثبات را در تمام سیستم عامل ها تضمین کند ، داده های همه کانال ها را ادغام کند ، در هر نقطه لمسی ممکن به مشتریان برسد و به مدیریت موجودی کمک کند.

برخی از راه حل های پیشرو شامل Sellbrite ، فروشندهCloud و BigCommerce است.

5. محتوای خوب

محتوای سفارشی یک درایور ارزشمند برای مشارکت تجارت الکترونیکی است. این اغلب بهترین راه برای یک مشتری بالقوه است که درباره محصول شما بیاموزد.

به یک استراتژی مهم بازاریابی تبدیل شده است که 78٪ از مسئولان ارشد بازاریابی محتوای سفارشی را آینده بازاریابی می دانند. یک استراتژی مناسب برای محتوا باید افراد بیشتری را به دنبال دنبال کردن نام تجاری شما در رسانه های اجتماعی و افزایش قابل ملاحظه تبدیل کند.

بازاریاب های تجارت الکترونیک به طور فزاینده به عنوان بخشی از استراتژی خود به دنبال مطالب تعاملی خواهند بود. در نظر بگیرید که ویدیوهای محصولات خود را اضافه کنید زیرا 60٪ از مصرف کنندگان ترجیح می دهند ویدیوی محصول را بیشتر از خواندن توضیحات بخوانند. علاوه بر این ، آنها 85 درصد احتمال خرید بعد از تماشای فیلم را دارند.

6. جستجوی صوتی

پیش بینی جستجوی صوتی در ایالات متحده

کورتانا ، سیری و الکسا اکنون در زندگی روزمره مشتریان بیشمار بالقوه اصلی هستند. اکنون جستجوهای خرید به طور فزاینده ای بدون مجوز از ماشین ، تلفن ، یا در خانه انجام می شود و خرید از طریق صدا در آمریکا پیش بینی می شود در سال 2022 به 40 میلیارد دلار برسد .

میانگین جستجوی صوتی کاملاً متفاوت از نمایش داده شده های معمولی انجام می شود. در جایی که ممکن است "بهترین رستوران های سوشی آلبوکرک" تایپ کند ، جستجوی صوتی به عنوان سؤال در گفتار طبیعی شکل می گیرد: "بهترین مکان برای سوشی در آلبوکرک چیست؟"

همچنین درک رابطه بین فرم سؤال مطرح شده و قصد مشتری برای خرید بسیار مهم است. چه چیزی ، چه کسی و چگونه سوالات به طور کلی به دنبال اطلاعات هستند و بنابراین ، در مرحله تحقیق یک خرید بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد. چه موقع و کجا ممکن است سوالات حاکی از آمادگی برای خرید باشد. این دستورالعمل های کلی برای فکر کردن در مورد قوانین سخت و سریع نیست. به عنوان مثال ، سوالی که پرسیده ، "بهترین قیمت برای iPhone X چیست؟" نشانه ای از این است که مشتری نسبت به سوالی مانند "تفاوت بین آیفون X و گلکسی S9" به خرید نزدیکتر است؟

برای سرمایه گذاری در این روند ، شرکت ها نیاز به سازگاری دارند. محتوا باید به صورت مکالمه نوشته شود تا به سؤالات احتمالی که ممکن است مشتریان از آنها بپرسند ، و هدف پشت سوال را در نظر بگیرید. آینده محتوای وب درباره کلمات کلیدی کمتر و کمتر است و در مورد متن و معناشناسی بیشتر و بیشتر است.

نتیجه

هنگامی که به آینده تجارت الکترونیک فکر می کنید ، باید هیجان زده شوید ، فرصت های زیادی وجود دارد و شاید یک یا دو چالش برای غلبه بر آن وجود داشته باشد.

اما با وجود برنامه ریزی صحیح ، زیرساخت های مناسب و استراتژی های صحیح ، شرکت شما آماده تجربه رشد قابل توجهی خواهد بود.

ابزار و فناوری های لازم را برای رفع چالش های فردا با یک دیپلم تحصیلات تکمیلی در بازاریابی دیجیتال بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نیما رضایی بازدید : 246 چهارشنبه 5 شهريور 1399 زمان : 23:54
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 3
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 72
  • بازدید سال : 182
  • بازدید کلی : 10199
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی