loading...

وب نت - کسب و کار اینترنتی

تحصیلات عالی یکی از عوامل اصلی عملکرد ، رونق و رقابت در اقتصاد ملی و جهانی است.

دانشگاه ها و سایر م institutionsسسات نه تنها آموزش عالی و آموزش مهارت های مداوم را ارائه می دهند ، بلکه یک محیط تحقیقاتی شلوغ را ایجاد می کنند که نوآوری هایی با کاربردهای تجاری ارزشمند تولید می کند.

در این وبلاگ ، ما 7 راهی را تحت تأثیر قرار می دهیم که بخش آموزش عالی بر جامعه ، نیروی کار و فارغ التحصیلان تأثیر می گذارد.

1) یک نیروی کار با کیفیت ایجاد کنید

محل کار مدرن در حال تکامل مداوم است. حتی در دهه گذشته ، نقش های شغلی و مهارت های مورد نیاز برای موفقیت در آنها بسیار تغییر کرده است ، و پیشرفت های فناوری یکی از عوامل اصلی است.

پرسنل باید مرتباً مهارتهای مربوط به کار خود را ارزیابی کرده و از فرصتهایی برای ادامه یادگیری استفاده کنند ، که باید توسط کارفرمایان پشتیبانی شود.

بخش آموزش عالی در ارائه آموزش به افراد در تمام مراحل شغلی آنها ، از دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر گرفته تا مدیران ارشد ، مهم است.

تحصیلات عالی یکی از عوامل اصلی عملکرد ، رونق و رقابت در اقتصاد ملی و جهانی است.

دانشگاه ها و سایر م institutionsسسات نه تنها آموزش عالی و آموزش مهارت های مداوم را ارائه می دهند ، بلکه یک محیط تحقیقاتی شلوغ را ایجاد می کنند که نوآوری هایی با کاربردهای تجاری ارزشمند تولید می کند.

در این وبلاگ ، ما 7 راهی را تحت تأثیر قرار می دهیم که بخش آموزش عالی بر جامعه ، نیروی کار و فارغ التحصیلان تأثیر می گذارد.

1) یک نیروی کار با کیفیت ایجاد کنید

محل کار مدرن در حال تکامل مداوم است. حتی در دهه گذشته ، نقش های شغلی و مهارت های مورد نیاز برای موفقیت در آنها بسیار تغییر کرده است ، و پیشرفت های فناوری یکی از عوامل اصلی است.

پرسنل باید مرتباً مهارتهای مربوط به کار خود را ارزیابی کرده و از فرصتهایی برای ادامه یادگیری استفاده کنند ، که باید توسط کارفرمایان پشتیبانی شود.

بخش آموزش عالی در ارائه آموزش به افراد در تمام مراحل شغلی آنها ، از دانشجویان و فارغ التحصیلان اخیر گرفته تا مدیران ارشد ، مهم است.

اعتباربخشی در هر سطح به کارفرمایان اطمینان می دهد و به کارمندان اجازه می دهد شواهد مشخصی از پیشرفت شغلی خود داشته باشند. این به نوبه خود باعث کاهش گردش کارکنان و بهبود رضایت شغلی می شود که منجر به روحیه بالاتر در محل کار می شود.

بعلاوه ، آموزش مهارتها تأثیر فوق العاده مثبتی بر اقتصاد گسترده دارد. یک نیروی کار کاملاً آموزش دیده و بسیار ماهر بهتر آماده چالش ها و فرصت های محیط کار مدرن است. کارکنان با تخصص مناسب نسبت به افرادی که در تلاشند تا با خواسته های متغیر نقش خود مطابقت داشته باشند ، با کارآیی و اطمینان بیشتری کار می کنند. در نهایت ، یک نیروی کار ماهر بهره وری را افزایش می دهد ، تولید را افزایش می دهد و رشد را در اقتصاد گسترده تر پیش می برد.

این نتیجه به آموزش مداوم با کیفیت و قابل دسترسی برای محل کار بستگی دارد. این یک بازار جدید هیجان انگیز برای بخش آموزش عالی است که باید به آن وارد شود ، و یک بازار است که پتانسیل بی حد و حصری برای رشد دارد. دانشگاه ها و سایر م institutionsسسات از قبل یادگیری مادام العمر را ترویج می دهند . برتری رانندگی در آموزش حرفه ای فقط یک پیشرفت طبیعی است.

2) نوآوری درایونقش اصلی م institutionsسسات آموزش عالی ، ایجاد نوآوری با هدف یافتن راه حل برای چالش های جهانی در زمینه هایی است که برای جامعه مهم است ، مانند مراقبت های بهداشتی ، حفاظت از محیط زیست ، امنیت منابع ، توسعه بین المللی و روند جمعیت.

بسیاری از بزرگترین پیشرفتهای سالهای اخیر ، از جمله واقعیت افزوده ، اتومبیل های خودران ، درمان های ترکیبی برای اچ آی وی و رایانش ابری ، همه از تحقیقات صورت گرفته در دانشگاه ها حاصل شده است. نوآوری ها مطمئناً از ارزش اقتصادی بالایی برخوردار هستند ، اما همچنین سلامت ، کار و تأثیر اجتماعی ما را غنی می کنند.

اقتصاد گسترده تر از تحقیقات و نوآوری دانشگاه بهره مند می شود زیرا سرمایه گذاری را هم در سطح محلی و هم در سطح جهانی موجب می شود ، صادرات را تقویت می کند و اقتصاد را متعادل می کند. محیطی که باعث پیشرفت تحقیقات می شود همچنین به دانشجویان اجازه می دهد مهارت های قابل انتقال را یاد بگیرند که به آنها کمک می کند تا در محل کار موفق شوند و اقتصاد دانش بنیان را بیشتر تقویت کنند.

تحقیقات همچنین مستقیماً بر ثروت اقتصاد تأثیر می گذارد. به عنوان مثال ، دانشگاه های انگلیس 95 میلیارد پوند به اقتصاد این کشور کمک می کنند ، دانشگاه های استرالیا 25 میلیارد دلار و دانشگاه های کانادا 55 میلیارد دلار درآمد دارند . در ایالات متحده ، پیشرفت های فن آوری توسعه یافته در دانشگاه ها و کالج ها 591 میلیارد دلار به تولید ناخالص داخلی ملی فقط بین سال های 1996 و 2015 کمک کرده است.

3) افزایش اشتغال

متقاضیان با یک بازار کار بسیار رقابتی روبرو هستند که در آن شرایط ممکن است برای تأمین نوع کار مورد نظر آنها کافی نباشد. همانطور که اقتصاد بیشتر به سمت استخدام مبتنی بر شایستگی پیش می رود ، با تمرکز بر مهارت و تجربه بیش از دانشگاهیان ناب ، فارغ التحصیلان و متخصصان مستقر باید با ابزارهای مورد نیاز برای یافتن و موفقیت در کار مسلح شوند.

م institutionsسسات آموزش عالی در اینجا بسیار مهم هستند. دانشگاه ها باید در تنظیم فرصت های دانشجویان کنونی برای توسعه تخصص صنعتی از طریق تجربه کار و کارآموزی پیشگام باشند. علاوه بر این ، آموزش مهارت های فن آوری و محل کار باید در کنار برنامه درسی آکادمیک آموزش داده شود. علاوه بر این ، ارائه فرصت های مشاوره برای کمک به آماده سازی فارغ التحصیلان آینده برای یک بازار کار رقابتی می تواند مفید باشد .

دانش واقعاً یک قدرت است ، اما فقط مربوط به مدارک رسمی رسمی نیست. مهارت های گسترده اشتغال به فارغ التحصیلان کمک می کند تا کارفرمایان را دقیقاً همان چیزی را که لازم دارند ، بدهند: کارگران با فن آوری ، انعطاف پذیر ، سازمان یافته و با تدبیر.

علاوه بر این ، دانشگاه ها در مکان ایده آل برای ارائه آموزش اشتغال به افرادی که می خواهند شغل خود را تغییر دهند یا برای نقش های جدید درخواست می کنند ، که نیاز به به روزرسانی مهارت های موجود دارند ، ارائه می شود. دوره های پیشرفته برای متخصصان با تجربه همچنین یک تقاطع هیجان انگیز برای آموزش عالی و صنعت است.

4) نیروی کار موجود Upskill

از آنجا که دیجیتالی سازی چشم انداز متخصصان شاغل را تغییر می دهد ، آموزش عالی می تواند این فرصت را در اختیار آنها قرار دهد تا دانش موجود خود را افزایش دهند و مهارت های جدید را بیاموزند. برای کارفرمایان ، این تأثیر مثبتی بر بهره وری ، تولید و روحیه کارکنان دارد. این همچنین به شرکت ها کمک می کند تا کارایی و در نتیجه سودآوری داشته باشند.

ارائه فرصت های توسعه حرفه ای به کارمندان همچنین به شرکت ها امکان می دهد رهبران بالقوه آینده را شناسایی کنند . کارکنانی که پذیرای ادامه تحصیل هستند و علاقه مند به دوره هایی هستند که در برنامه شغلی طولانی مدت آنها قرار دارد ، افرادی هستند که باید تماشا کنند.

برای مشاغل ، این می تواند اطمینان حاصل کند که رهبران آینده به خوبی آموزش دیده و کاملاً مجهز هستند تا موفقیت مستمر را به همراه داشته باشند.

5) تقویت قدرت تحصیلات تکمیلی

فارغ التحصیلان با دانش و مهارت صحیح توانایی مطالبه حقوق بالاتر را دارند ، زیرا آنها مجهز به کمک های قابل توجه به درآمد و رشد شرکت هایی هستند که در آنها کار می کنند.

موسسات آموزش عالی در اینجا بسیار مهم هستند.

همانطور که در بالا ذکر شد ، دانشگاه ها نه تنها وظیفه ارائه آموزش های آکادمیک را دارند ، بلکه همچنین فرصت هایی را برای یادگیری مهارت برای محل کار ، کسب تجربه صنعت و بهره مندی از مشاوره ارائه می دهند. همه فارغ التحصیلان به درستی به موفقیت های تحصیلی خود افتخار خواهند کرد ، اما کسانی که از زمان خود در دانشگاه برای آماده سازی زندگی در محل کار استفاده کرده اند شانس بیشتری برای موفقیت در بازار کار بسیار رقابتی دارند و در موقعیت بالاتری برای فرماندهی بالاتر هستند بپردازید یا در یک بازه بالاتر حقوق شغلی خود را پر کنید.

فراموش نکنید که به عنوان بخشی از روند درخواست ، دانشجویان آینده و والدین آنها هنگام تصمیم گیری به معیارهایی مانند جدول لیگ دانشگاه و چشم انداز اشتغال در آینده نگاه می کنند. ارائه آموزش مهارتهای اشتغال به دانشگاهها کمک می کند تا دانشجویان سخت کوش ، آینده نگر را جذب کنند. به نوبه خود ، این مسسات فارغ التحصیلانی را آماده می کنند که آماده شروع شغل موفق هستند.

این امر به لیست های رتبه بندی و چشم انداز اشتغال باز می گردد و باعث تقویت اعتبار دانشگاه ها به عنوان مراکز نوآوری و مکان هایی می شود که آینده اقتصاد در آن ایجاد می شود.

6) همکاری بین آموزش و تجارت

در دهه گذشته ، تعداد معاملات تحقیقاتی بین شرکت ها و دانشگاه ها رشد چشمگیری داشته است .

مشاغل تجاری که بیش از 30 سال است که هزینه های خود را برای تحقیقات در مراحل اولیه کاهش می دهند ، برای انجام این نقش به دانشگاه ها مراجعه می کنند ، زیرا دسترسی به بهترین ذهن علمی و مهندسی را در زمینه های تخصصی فراهم می کنند. در همین حال ، کاهش حمایت دولت از تحقیقات دانشگاهی باعث پذیرش بیشتر دانشگاه ها در زمینه سرمایه گذاری خصوصی و همکاری های صنعتی شده است.

همچنین به لطف پیشرفت در علوم زندگی ، ارتباطات ، مهندسی و موارد دیگر ، مزایای قابل توجهی برای جامعه گسترده تر وجود دارد. به طور خلاصه ، این نوع مشارکت این توانایی را دارد که به طور چشمگیری به نفع همه طرفها باشد.

دانشگاه ها و شرکت ها هر دو طرفدار همکاری طولانی مدت نسبت به قراردادهای یکبار مصرف هستند. یک مدل معاملاتی ، که طی آن یک دوره طولانی مذاکره هر پروژه تحقیقاتی را مقدمه می کند ، برای هیچ یک از طرفین مطلوب نیست. درعوض ، اتصالات مداوم ترجیح داده می شوند ، و این امکان را برای تحقیقات در مراحل اولیه فراهم می آورد که می توانند به سرعت به محصولات مناسب تجاری تبدیل شوند که به رشد اقتصادی کمک می کنند.

نزدیک بودن دانشگاهها و شرکای مشترک آنها در صنعت برای ایجاد مراکز تحقیقاتی که بهترین دانشگاهیان و سرمایه گذاریهای مداوم صنعتی را به خود جلب می کنند مفید است.

نمونه بارز این مفهوم رابطه بین دانشگاه استنفورد و سیلیکون ولی است. دفترهای مختلفی از معروف ترین شرکتهای فناوری در این منطقه قرار دارند ، از جمله اپل ، آلفابت (شرکت مادر گوگل) ، فیس بوک ، توییتر ، سیسکو ، AMD و اینتل. این فضای مشترک بسیاری از جالب ترین نوآوری های فن آوری اخیر را ایجاد کرده و نمونه عالی برای اتحاد در جای دیگر است.

7) از اقتصاد دانش بنیان تغذیه کنید

اقتصاد دانش بنیان با وابستگی به نیروی کار بسیار ماهر ، تحصیل کرده و دارای فکر فنی مشخص می شود. برای دور شدن از مصرف مادی و هدف قرار دادن به سمت اقتصادی مبتنی بر دانش و داده ، از پیشرفت های تکنولوژی در کنار سرمایه فکری استفاده می کند.

بخش آموزش عالی یک شریک طبیعی در اقتصاد دانش بنیان است. دانشگاه ها به عنوان منبع یادگیری پیشرفته و اطلاعات جدید از تحقیقات ، ضمن حمایت از نوآوری های امروز ، به آموزش نیروی کار فردا کمک می کنند.

اقتصاددانان ایجاد دانش را عامل اصلی رشد اقتصادی دانسته اند. این بیشتر به دلیل کارایی بیشتر در اشکال مختلف است. پرسنل بسیار ماهر به نظارت کمتری نیاز دارند ، بهره وری بالاتری دارند و ارزش بیشتری می بخشند.

اتوماسیون ، یکی از اصلی ترین ویژگی های اقتصاد دانش بنیان ، بار برخی از کارهای تکراری را از بین می برد و به کارکنان اجازه می دهد تا روی جنبه هایی از کار خود که بیشتر به مهارت های تخصصی آنها نیاز دارد تمرکز کنند. فرآیندهای خودکار همچنین باعث می شود کارهای دستی کار کمتری انجام دهند ، به کسب و کارها اجازه می دهد ظرفیت خود را بدون هزینه های قابل توجهی بیشتر پرسنل گسترش دهند.

بخش آموزش عالی می تواند از همه جنبه های آموزش مداوم پشتیبانی کند و از روابط موجود مانند توافق نامه های تحقیقاتی برای نزدیك ساختن دانشگاه ها و مشاغل بهره ببرد.

نتیجه

بخش آموزش عالی تأثیر گسترده و اثبات شده ای بر اقتصاد دارد. تلاقی آن با تجارت ارزش تجاری را برای نوآوری فراهم می کند ، در حالی که آموزش های آکادمیک و مهارت آموزی به افراد و سازمان ها کمک می کند تا ابزاری برای موفقیت در اقتصاد دانش بنیان داشته باشند.

نیما رضایی بازدید : 319 دوشنبه 17 شهريور 1399 زمان : 14:34
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 3
  • بازدید ماه : 89
  • بازدید سال : 277
  • بازدید کلی : 10294
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی