loading...

وب نت - کسب و کار اینترنتی

بسیاری از استراتژی های بازاریابی دیجیتال وجود دارد ، و گاهی اوقات ممکن است طاقت فرسا باشد ، هنگامی که می خواهید تصمیم بگیرید که کدام یک را اولویت بندی کنید. بازاریابانی که به دنبال استراتژی نهایی بازاریابی دیجیتال هستند ، لازم است قبل از انتخاب استراتژی بازاریابی دیجیتال که برای نیازهای آنها م effectiveثر باشد ، درک درستی از تجارت ، محصول و اطلاعات جمعیتی خود داشته باشند.

در تحقیقات جدید ، ما با 200+ رهبر بازاریابی جهانی مصاحبه کردیم تا بدانیم که آنها چه آینده ای را برای بازاریابی دیجیتال انتظار دارند ، و جالب اینکه استراتژی و برنامه ریزی دیجیتال یکی از چهار مهارت برتر را که "بسیار مهم" می دانند ، قرار داده است.

وقتی صحبت از مبارزات دیجیتال مارکتینگ شما می شود ، شما نمی خواهید با انتخاب یک کار اشتباه ، وقت خود را هدر دهید و همچنین باید در بالای فعالیت های تولید سرب خود باشید.

در اینجا یک راهنمای جامع برای راهنمایی وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد تعامل مشتری ، افزایش آگاهی از نام تجاری و تولید هدایت در سال 2019 و بعد از آن کمک کند.

موثرترین استراتژی ها

طبق Smart Insights ، موثرترین استراتژی در سال 2018 بازاریابی در شبکه های اجتماعی و به دنبال آن بازاریابی محتوا و کمترین آن مدیریت داده ها بود که SEO در وسط همه موارد قرار داشت.

گرچه این به هیچ وجه خشک و خشک نیست (بعضی از استراتژی ها بسته به تعدادی از متغیرها بهتر از بقیه کار می کنند) ، اما نگاه اجمالی به محتمل ترین روش های تولید سرب را ارائه می دهد.

بسیاری از استراتژی های بازاریابی دیجیتال وجود دارد ، و گاهی اوقات ممکن است طاقت فرسا باشد ، هنگامی که می خواهید تصمیم بگیرید که کدام یک را اولویت بندی کنید. بازاریابانی که به دنبال استراتژی نهایی بازاریابی دیجیتال هستند ، لازم است قبل از انتخاب استراتژی بازاریابی دیجیتال که برای نیازهای آنها م effectiveثر باشد ، درک درستی از تجارت ، محصول و اطلاعات جمعیتی خود داشته باشند.

در تحقیقات جدید ، ما با 200+ رهبر بازاریابی جهانی مصاحبه کردیم تا بدانیم که آنها چه آینده ای را برای بازاریابی دیجیتال انتظار دارند ، و جالب اینکه استراتژی و برنامه ریزی دیجیتال یکی از چهار مهارت برتر را که "بسیار مهم" می دانند ، قرار داده است.

وقتی صحبت از مبارزات دیجیتال مارکتینگ شما می شود ، شما نمی خواهید با انتخاب یک کار اشتباه ، وقت خود را هدر دهید و همچنین باید در بالای فعالیت های تولید سرب خود باشید.

در اینجا یک راهنمای جامع برای راهنمایی وجود دارد که می تواند به شما در ایجاد تعامل مشتری ، افزایش آگاهی از نام تجاری و تولید هدایت در سال 2019 و بعد از آن کمک کند.

موثرترین استراتژی ها

طبق Smart Insights ، موثرترین استراتژی در سال 2018 بازاریابی در شبکه های اجتماعی و به دنبال آن بازاریابی محتوا و کمترین آن مدیریت داده ها بود که SEO در وسط همه موارد قرار داشت.

گرچه این به هیچ وجه خشک و خشک نیست (بعضی از استراتژی ها بسته به تعدادی از متغیرها بهتر از بقیه کار می کنند) ، اما نگاه اجمالی به محتمل ترین روش های تولید سرب را ارائه می دهد.

ایمیل و ویدئو هر کدام به طور مداوم به عنوان روش های م toثر در بازاریابی تقریباً هر محصول از طریق هر صنعت برجسته می شوند ، اگرچه در نمودار ذکر شده با Smart Insights ، به اندازه بازاریابی محتوا یا شبکه های اجتماعی قدرتمند نیست.

آنچه بیش از نوع بازاریابی شما اهمیت دارد این است که آیا رویکرد همه جانبه شما با مارک و پیام شما مطابقت دارد یا نه. برای این منظور ، موارد زیر برخی از ملاحظات برای ایجاد یک کمپین موثر در زمینه کسب و کار شما است.

نجیب بمان

نکته ای که در مورد بازاریابی دیجیتال وجود دارد: این یک فرآیند آزمایش و خطا است. بنابراین در حالی که کاملا می خواهید برنامه ای تنظیم کنید ، باید با این موارد انعطاف پذیر باشید:

  • تغییر الگوهای SEO
  • روندهای آینده
  • تقویم و جدول زمانی مطالب شما
  • فقط یک یا دو کانال اجتماعی (کانالهایی که بهترین عملکرد را دارند)
  • کدام KPI ها باید تمرکز کنند
  • چه موقع گزارش های پیشرفت را بدست آورید ، جایی که می توانید بحث کنید و دوباره گروه بندی شوید

یک استراتژی موفق همیشه به نوعی اصلاح نیاز دارد و به همین دلیل به نظارت و تنظیم دقیق و مستمر نیاز دارد. اگر به تنهایی یا در یک شرکت کوچک کار می کنید ، از اینکه برای به شما کمک می کند معیارهای خود را جستجو کنید و اهداف جدیدی را تعریف کنید ، اگر به نظر می رسد کاری مانند آنچه که برنامه ریزی شده بود ، انجام نمی شود ، از استخدام مشاوران بیرونی نترسید.

مشتری خود را عمیقا درک کنید

در صورتی که ابتدا درک درستی از خرید محصول شما و دلیل خرید آن نداشته باشید ، هیچ استراتژی بازاریابی دیجیتال موثر نخواهد بود . کجا و چگونه آنها آن را خریداری می کنند ممکن است مربوط باشد یا نباشد. عمیق حفاری کنید و آمارهای مختلف جمعیتی را جستجو کنید تا نه تنها درک کنید که آنها می خواهند چه چیزهایی بخرند بلکه از نظر فرهنگی ، اجتماعی و سیاسی نیز نگران آنها باشند.

نمونه ای از آگاهی مشتری ، موفقیت Airbnb با #weaccept است ، در ابتدا تبلیغات Super Bowl که پس از ممنوعیت سفر رئیس جمهور ترامپ منتشر شد. در یک ماه 5 میلیون بازدید در YouTube داشته است ، به علاوه هشتگی که بسیار مورد استقبال قرار گرفته است مورد توجه بسیاری از افراد مشهور قرار گرفته است. این بدان معنا نیست که شما باید ریسک سیاسی بودن را بپذیرید ، اما از نظر فرهنگی حساسیت دارید ، به ویژه هنگامی که روی برند هستید ، هرگز چیز بدی نیست.

کمپین #MBPhotoPa ss مرسدس فقط یکی از نمونه های بسیاری از کمپین هاست که با استفاده از ترکیبی از فناوری ، اصالت و یک پیام ساده با همکاری تأثیرگذار ، توجه دوستداران حیوانات و ماجراجویی ها را جلب می کند. این ویدئو بخشی از این کمپین بود. این یک نمای 360 درجه VR از یک ستاره سگ اینستاگرام ، لوکی ، و صاحبش کلی لوند دارد که با مرسدس از کوه های برفی عبور می کند. در این کمپین افراد واقعی مختلفی حضور داشتند که ماجراهای واقعی داشتند و همین امر باعث ویروسی شدن آن شد.

یک نمایه قوی از مخاطبان خود تشکیل دهید و تاکتیک های خود را از طریق:

  • مشخص کردن کانالهایی که بیشترین تناسب را با جمعیتی کلیدی داشته باشند
  • صحبت کردن به زبان آنها ، با توجه به اینکه "زبان" فقط کلمات نیستند
  • درک نکات درد آنها و چگونگی روشن کردن احساسات
  • ایجاد شخصیت های مفید برای هر یک از اطلاعات جمعیتی برای کمک به شما در تجسم زندگی آنها و پیش بینی الگوی خرید
  • آگاهی فرهنگی بودن
  • در نظر گرفتن مشارکت های منحصر به فرد مانند با تأثیرگذاران
  • تمرکز بر روی تجربه ها و نتایج عمل گرا و نه خود محصول
  • استفاده از ابزارهای اتوماسیون پیشرفته برای تقسیم بندی و هدف گذاری بسیار دقیق

روی نتیجه نهایی تمرکز کنید

در بازاریابی و توسعه محصول ، اغلب آنقدر بر محصول و "تعداد" پیرامون آن (سود) تأکید می شود که گاهی اوقات مردم نیازی را که محصول برآورده می کند ، از دست می دهند.

آنچه واقعاً مهم است این است که برای چه کسی بازاریابی می کنید و چرا. شما باید نکات درد آنها را درک کنید تا آنچه را که در نهایت با محصول شما انجام می دهند بدست آورید. به عبارت دیگر ، وقتی لحظات پس از خرید را نشان می دهید ، آنها در ابتدا به خاطر می آورند که چرا آنها به آن نیاز دارند.

از محتوا برای تولید سرب استفاده کنید

روش های زیادی برای تولید سرنخ وجود دارد ، اما یکی از روش های آزمایش شده تهیه محتوای با ارزش نوشتاری و توزیع مناسب آن است. وقتی وبلاگ ها و مقالات خود را از طریق یک صفحه فرود با یک پیشنهاد خاص گره می زنید ، توانایی تبدیل خود را افزایش می دهید. طبق گفته کارآفرین ، وبلاگ نویسان 13 برابر بیشتر احتمال دارد که ROI مثبت داشته باشند و شرکت ها نیز همین نوع نتایج را دارند.

به پخش زنده بروید و از Audio استفاده کنید

هنگامی که شما در امر سازماندهی و میزبانی رویدادهای حضوری ، از جمله وبینارهای زنده که بعداً می توانند در مخاطبین ارزشمند توزیع شوند یا به عنوان یک پیشنهاد ویژه مورد استفاده قرار گیرند ، پیش قدم می شوید ، در این زمینه اقتدار و اتصال برقرار می کنید. و بهترین قسمت این است که این وقایع حتی لازم نیست که رسمی باشند. اگر شما می دانید که چند همسالان در این زمینه خود را در همان شهرستان به عنوان شما هستند، شما می توانید یک برنامه ناهار شب برای اتصال.

هر کاری که با کیفیت بالا ضبط کنید و یا برای تسهیل آموزش و ارتباط انجام می دهید در ذهن افراد باقی می ماند.

تمرکز بر روی تلفن همراه

تمرکز بر روی تلفن همراه

طبق Statistica ، از سال 2020 حدود 4.78 میلیارد نفر در سراسر جهان به تلفن های همراه متصل می شوند. و Convince & Convert ادعا می کند که 40٪ از خریداران هنگام خرید حداقل با یک کانال اجتماعی یا جستجو مشورت می کنند و از هر 5 خریدار 4 از تلفن های هوشمند خود استفاده می کنند به عنوان بخشی از عادتهای منظم مصرفی آنها.

اگر به آن فکر کنید ، این واقعاً در حال تبدیل شدن به یک هنجار است. چه به دنبال بررسی یک بازی ویدیویی محبوب باشید ، چه بررسی رتبه بندی رستوران در Yelp یا اینکه ببینید آیا فروشگاه محلی شما کالای مناسبی در انبار دارد ، از تلفن همراه برای نیازهای اساسی مصرف کننده بسیار استفاده می کنید.

با در نظر داشتن این موضوع ، در اینجا چند روش وجود دارد که می توانید اطمینان حاصل کنید که استراتژی بازاریابی تلفن همراه شما در مسیر خود قرار دارد:

  • وب سایت خود را هم برای دسک تاپ و هم برای تلفن های هوشمند بهینه کنید
  • از شماره تلفن ، آدرس و CTA قابل کلیک استفاده کنید (تماس برای اقدام)
  • اطمینان حاصل کنید که اطلاعات تماس شما به یک برنامه نقشه متصل است
  • از بارگیری سریع وب سایت اطمینان حاصل کنید
  • همیشه تبلیغات را برای رسانه های اجتماعی یا انواع دیگر سیستم عامل های تلفن همراه دوستانه مرور کنید

برای نمایش اقتدار و اصالت از محتوا استفاده کنید

فقط از "اجتماعی" برای "ارسال" استفاده نکنید - شما می خواهید ارزش ها و مأموریت شرکت خود را بدون توجه به اینکه از چه کانال یا روشی استفاده می کنید ، به اشتراک بگذارید.

چند نکته در این مورد:

  • با فیلم های زنده شخصی شوید. در صورت امکان عناصر تعاملی و نگاههای پشت صحنه به شرکت یا محصول ارائه دهید.
  • یادگیری و آموزش مداوم را به عنوان بخشی از مأموریت برند خود ، چه در مورد خود برند و چه در مورد علتی که نزدیک به آن است ، ارائه دهید.
  • از پادکست و مصاحبه های کتبی برای تولید محتوا در سطح مکالمه و اطمینان از داشتن محتوای معتبر بهینه سازی شده برای جستجوگرها در وب استفاده کنید.
  • ویدیوهای زنده و دیگر خود را به وب سایت خود ارسال کنید و حتی آنها را در تبلیغات جاسازی کنید. ویدئو یکی از مبدل های برتر است و برای استفاده خوب به بودجه بالایی احتیاج ندارد.

و خطوط داستانی مبتنی بر احساسات را فراموش نکنید. داستان هایی که افراد واقعی شرکت شما را به خود جلب می کنند می توانند مفید باشند. آنها باعث می شوند شرکت شما با اعتماد به نفس بیشتر و با شخصیت تر به نظر برسد. مصرف کنندگان به دنبال معنای بیشتری در پس عادت های خرید خود هستند. به آنها دلیل خوبی برای ادامه انتخاب خود بدهید.

بررسی و اصلاح کنید

هنگامی که برای اولین بار برنامه بازاریابی خود را توسعه می دهید ، ضروری است که شاخص های اصلی عملکرد (KPI) متناسب با اهداف حیاتی کسب و کار را در آن بگنجانید. برای درک اهداف و اهداف خود باید برنامه ای در دست داشته باشید. سپس ، وقتی این موارد را فهمید ، می توانید معیارهایی را که به شما اطلاعات KPI های مهم را می دهند ، کنترل کنید.

بنابراین ، شما باید:

  • از معیارهای باطل فاصله بگیرید - یعنی به اعدادی توجه نکنید که کاملاً مهم نیستند در موفقیت طولانی مدت شما
  • برای اندازه گیری موفقیت از KPI استفاده کنید ، اما آنها را در سنگ قرار ندهید (یعنی انعطاف پذیر باشید)
  • فواصل مداوم را برای تجزیه و تحلیل ، درک ، اندازه گیری و سپس گزارش تنظیم کنید
  • درک کنید که اگر به نظر می رسد چیزی کار نمی کند ، معیارهای مهم را جدا کنید

خط پاییننکته اصلی در مورد هرگونه کمپین یا تاکتیک بازاریابی دیجیتال این است که با هدف اصلی خود همسو باشید ، نه فقط با محصول خود. تمرکز خود را بر روی مزایا بگذارید ، نیازهای واقعی مشتری را برطرف کنید و بدانید که چه عواملی باعث تیک تیک آنها می شود. همچنین ، در بالای این روند که روندهای اجتماعی بر جمعیت های مختلف تأثیر می گذارد ، باشید. به یاد داشته باشید که واقعاً وظیفه شما این است که مشتری را "دنبال کنید" و نه برعکس.

نیما رضایی بازدید : 116 دوشنبه 17 شهريور 1399 زمان : 14:35
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 35
  • بازدید ماه : 137
  • بازدید سال : 1380
  • بازدید کلی : 5099
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی