loading...

وب نت - کسب و کار اینترنتی

در این صفحه ، ما به 9 مورد از بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی و چگونگی استفاده از آنها برای دستیابی به مشتریان بیشتر و کسب درآمد بیشتر از اینترنت ، نگاهی خواهیم انداخت. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، خواندن خود را ادامه دهید و با ما در 855-661-3350 تماس بگیرید تا با یک استراتژیست صحبت کنیم.

فراموش نکنید ، WebFX استراتژی های بازاریابی وب سایت سفارشی را به مشتریان در سراسر جهان ارائه می دهد. بنابراین ، چه به خدمات بازاریابی اینترنتی در کلمبوس نیاز دارید ، چه بازاریابی دیجیتال در دالاس ، WebFX شما را تحت پوشش قرار داده است.

بیا شروع کنیم.

1. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
بهینه سازی موتور جستجو یا SEO ، اصطلاحی چتر است که برای توصیف تعدادی از استراتژی ها استفاده می شود که باعث افزایش رتبه شما در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات مربوط به شغل شما می شود.

سئو را می توان به دو دسته تقسیم کرد: سئو در صفحه و خارج از صفحه.

در این صفحه ، ما به 9 مورد از بهترین استراتژی های بازاریابی اینترنتی و چگونگی استفاده از آنها برای دستیابی به مشتریان بیشتر و کسب درآمد بیشتر از اینترنت ، نگاهی خواهیم انداخت. اگر می خواهید اطلاعات بیشتری کسب کنید ، خواندن خود را ادامه دهید و با ما در 855-661-3350 تماس بگیرید تا با یک استراتژیست صحبت کنیم.

فراموش نکنید ، WebFX استراتژی های بازاریابی وب سایت سفارشی را به مشتریان در سراسر بازاریابی اینترنتی جهان ارائه می دهد. بنابراین ، چه به خدمات بازاریابی اینترنتی در کلمبوس نیاز دارید ، چه بازاریابی دیجیتال در دالاس ، WebFX شما را تحت پوشش قرار داده است.

بیا شروع کنیم.

1. بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
بهینه سازی موتور جستجو یا SEO ، اصطلاحی چتر است که برای توصیف تعدادی از استراتژی ها استفاده می شود که باعث افزایش رتبه شما در نتایج جستجو برای کلمات کلیدی و عبارات مربوط به شغل شما می شود.

سئو را می توان به دو دسته تقسیم کرد: سئو در صفحه و خارج از صفحه.

SEO در صفحه به هر بهینه سازی ای که در وب سایت خود انجام می دهید اشاره دارد. این شامل موارد زیر است:

بهبود سرعت سایت شما
اضافه کردن کلمات کلیدی به URL ها ، عناوین صفحه و عناوین خود
ایجاد و به روزرسانی محتوا درباره محصولات و خدمات خود
از طرف دیگر سئو خارج از صفحه به بهینه سازی اشاره دارد که به دور از وب سایت شما رخ می دهد. این امر در درجه اول شامل کسب بک لینک به وب سایت شما از دیگر سایتهای معتبر است.

هر دو سئو درون صفحه ای و خارج از صفحه می توانند به سایت شما کمک کنند تا در نتایج جستجو رتبه بالاتری داشته باشد و در نهایت به شما امکان دستیابی بیشتر مشتری و کسب درآمد بیشتر به صورت آنلاین را می دهد.

مثال استراتژی بازاریابی اینترنتی ، سئو
WebFX همچنین می تواند به تجارت شما در ایجاد یک SEO سنتی یا استراتژی SEO محلی برای دستیابی به مشتریان بیشتر در منطقه کمک کند. این امر به شما امکان می دهد جایگاه خود را در Google Maps ایمن و حفظ کنید تا افراد بیشتری در یافتن ، تماس و بازدید از مشاغل شما کمک کنند.

SEO یک استراتژی موثر بازاریابی آنلاین است که برای موفقیت در کسب و کار آنلاین ضروری است و می تواند بازده بسیار بالایی از سرمایه گذاری شما داشته باشد.

اگر متقاعد نشده اید که SEO مناسب تجارت شما باشد ، WebFX خدمات تضمینی سئو را ارائه می دهد - بنابراین اگر به اهدافی که برای کمپین شما تعیین کرده ایم نرسیم ، ما کل سرمایه گذاری اولیه شما را بازپرداخت خواهیم کرد.

2. تبلیغات به ازای هر کلیک (PPC)
پرداخت به ازای هر کلیک (PPC) یک مدل تبلیغاتی محبوب آنلاین است. با PPC ، بازاریابان برای پیوند با کلمات کلیدی و عباراتی خاص در پیوندهای پشتیبانی شده از موتور جستجو قرار می گیرند. اگر پیشنهاد شما در بین کلمات کلیدی داده شده بالاترین باشد ، وقتی کاربران آن کلمه کلیدی را در نوار جستجو تایپ می کنند ، تبلیغ شما در بالای نتایج جستجوی ارگانیک ظاهر می شود.

یکی از مزایای PPC به عنوان یک استراتژی بازاریابی اینترنتی این است که تبلیغات شما می توانند دقایقی که کلیک شده اند را به سایت شما ارسال کنند تا لحظه ای که کلیک شده اند برای پخش زنده شوند.

مثال استراتژی بازاریابی اینترنتی ، PPC
PPC همچنین مقرون به صرفه است و فقط هنگامی که افراد روی تبلیغات شما کلیک می کنند بازاریابی اینترنتی پرداخت می کنید. این بدان معنی است که از هدر رفتن پول در تلاش برای دستیابی به افرادی که علاقه ای به محصولات و خدمات شما ندارند جلوگیری می کنید.

با استفاده از PPC ، می توانید برای دسترسی به افرادی که علاقه خود را به محصولات شما نشان داده اند ، تبلیغات بازاریابی ایجاد کنید و آنچه را که در سایت شما جستجو کرده اند به آنها یادآوری کنید.

به عنوان مثال ، اگر شخصی محصولی را در سبد خرید آنلاین خود قرار داده و بدون خرید آن را ترک کند ، می توانید از لیست چاپی استفاده کنید تا در مرور سایتهای دیگر به آنها تبلیغات نشان دهد و آنها را ترغیب به بازگشت و خرید کند.
3. بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا یکی از مؤثرترین راهها برای تولید آنلاین جدید است.

این شامل ایجاد اینفوگرافیک ، پست های وبلاگ ، کتابهای الکترونیکی ، راهنماها و سایر محتوای اصلی است. همچنین می توانید از محتوای تصویری مانند عکس ها و فیلم ها استفاده کنید تا به افراد نگاه خود را به تجارت خود جلب کنید.

بازاریابی محتوا شرکت شما را به عنوان یک مسئول در زمینه شما جای می دهد و افراد احتمالاً بعد از خواندن مطالب مفیدی که ایجاد کرده اید می خواهند در مورد محصولات شما اطلاعات کسب کنند.

مثال استراتژی بازاریابی اینترنتی ، بازاریابی محتوا
به جای استفاده از مطالب خود به عنوان زمینه فروش ، به دنبال راه هایی برای جذب خوانندگان بازاریابی اینترنتی خود باشید ، به آنها کمک کنید تا درباره کسب و کار شما اطلاعات بیشتری کسب کنند و اطلاعات ارزشمندی را در اختیار آنها قرار دهند.

سپس می توانید به خبرنگاران ، وبلاگ نویسان و تأثیر گذاران صنعت دسترسی پیدا کنید تا ببینید که آیا محتوای شما را در سایت هایشان به اشتراک می گذارد یا خیر. هرچه پیوند کسب و کار شما از سایر سایتهای معتبر بیشتر شود ، سایت شما قدرتمندتر خواهد شد و در نهایت در نتایج موتور جستجو رتبه بالاتری پیدا می کند.

نیما رضایی بازدید : 210 يکشنبه 19 مرداد 1399 زمان : 12:27
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 25
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 18
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 1363
  • بازدید کلی : 5082
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی