loading...

وب نت - کسب و کار اینترنتی

ردیابی برای هر کمپین بازاریابی بسیار مهم است . ردیابی بازاریابی به یک تجارت کمک می کند تا رضایت مشتریان ، هویت برند و نظر محصولات یا خدمات جدید را اندازه گیری کند. اگر ردیابی نکنید ، بازاریابی نمی کنید.

هنگامی که در وب سایت یا صفحه دیگری بازاریابی می کنید ، در بازدیدهای مشتری خود به آنالیز دسترسی پیدا می کنید. با این حال ، هنگام استفاده از کمپین های آفلاین مانند تبلیغات مجله ، تبلیغات روزنامه ها ، و همچنین رادیو و تبلیغات تلویزیونی ، دریافت این داده مشکل ساز می شود.

ردیابی برای هر کمپین بازاریابی اینترنتی بسیار مهم است . ردیابی بازاریابی به یک تجارت کمک می کند تا رضایت مشتریان ، هویت برند و نظر محصولات یا خدمات جدید را اندازه گیری کند. اگر ردیابی نکنید ، بازاریابی نمی کنید.

هنگامی که در وب سایت یا صفحه دیگری بازاریابی می کنید ، در بازدیدهای مشتری خود به آنالیز دسترسی پیدا می کنید. با این حال ، هنگام استفاده از کمپین های آفلاین مانند تبلیغات مجله ، تبلیغات روزنامه ها ، و همچنین رادیو و تبلیغات تلویزیونی ، دریافت این داده مشکل ساز می شود.

چرا ردیابی بازاریابی شما ضروری است

مهم نیست که شما یک محصول یا خدمات جدید را راه اندازی کرده اید یا یک شغل مستقر هستید ، ردیابی به شما نشان می دهد که وسایل نقلیه بازاریابی در حال کار هستند و کدام یک نیستند. این به شما در ارزیابی تلاشهای بازاریابی و جایی که بودجه بازاریابی خود را خرج می کنید کمک خواهد کرد.

در طولانی مدت با ردیابی تلاشهای بازاریابی آفلاین ، می توانید شروع به ایجاد یک بازاریابی مقرون به صرفه تر برای بازاریابی کنید که بدون اتلاف پول ، نتایج مورد نظر شما را به دست می آورد.

نحوه ردیابی بازاریابی چاپی و مستقیم از طریق پست آنلاین

هنگام ایجاد قطعات بازاریابی چاپی یا مستقیم ، می خواهید هنگامی که مشتری آینده به فروشگاه وب سایت شما مراجعه می کند ، اطلاعات بیشتری کسب کنید. هر روش بازاریابی یک URL منحصر به فرد دارد که منجر به یک دامنه تعیین شده می شود.

می توانید از دامنه های تعیین شده برای ردیابی بازدید کنندگان با استفاده از پرونده های log استفاده کنید. داشتن صفحات فرود مجزا در هر دامنه بسیار مهم است. با این حال ، آنها می توانند دقیقاً یکسان به نظر برسند. آنها فقط باید در دامنه زندگی کنند تا نتایج ردیابی دقیق را بدست آورند. به عبارت دیگر ، اینگونه به نظر می رسد:

برخی از شما در مورد برندسازی سؤال خواهید کرد ، بنابراین اجازه دهید ما پیش برویم و آن را از کار بیندازیم. تبلیغات شما باید تصویری از برند شما باشد. شما هنوز هم از "نام شرکت خود" به عنوان بخشی از URL استفاده می کنید ، اما هدف ما در اینجا بیشتر در مورد ردیابی است تا نام تجاری.

لازم نیست سایتهای جداگانه ای برای هر دامنه داشته باشید ، فقط صفحات فرود جداگانه. برای هدایت بازدید کننده به سایت "اصلی" خود می توانید از زیرشاخه ها استفاده کنید.

این نوع ردیابی چقدر دقیق است؟ این 100٪ نیست اما ساده ترین راه برای پیگیری تبلیغات آفلاین خود برای دیدن کار چه چیزی است. به عنوان مثال ، شخصی می تواند مارک شما را ببیند و در http://www.yourcompany.com تایپ کند و در سایت اصلی شما قرار بگیرد. این یک خطا در پیگیری اثربخشی آن تبلیغات ایجاد می کند. متوجه شوید جایی برای خطا وجود دارد.

نحوه پیگیری تلاشهای بازاریابی با استفاده از پیگیری تماس

برخی از بازاریابی شما تماسهای تلفنی ایجاد می کند که باید ردیابی شوند. بهترین راه برای ردیابی اثربخشی تبلیغات و اندازه گیری حجم "تماس تلفنی" استفاده از ردیابی تماس است. با ردیابی تماس ، برای هر یک از قالب های بازاریابی خود شماره تلفن متفاوتی ایجاد می کنید و تماس های دریافتی را با استفاده از نرم افزار دنبال می کنید.

می توانید از ردیابی تماس برای تعیین نرخ هزینه در هر فروش و میزان هزینه هر تماس استفاده کنید. این می تواند در تعیین موثرترین فعالیتهای بازاریابی کمک کند. هر تبلیغ باید دارای شماره تلفن مشخصی باشد. شما می توانید از این اطلاعات استفاده کنید تا ببینید تبلیغات چه کار می کند و کدام ها نیست. ردیابی تماس را می توان در تبلیغات رادیویی ، تبلیغات تلویزیونی ، ایمیل مستقیم و تبلیغات چاپی استفاده کرد.

بسیاری از شرکت ها هستند که راه حل های ردیابی تماس را ارائه می دهند ، همچنین می توانید با شرکت تلفنی فعلی خود بررسی کنید تا ببینید این چیزی است که آنها ارائه می دهند. مهم است که گزارشی را دریافت کنید که تماسهای دریافتی را در یک گزارش موضوعی نشان می دهد که نشان می دهد چه تعداد تماس گرفته شده است و در چه زمانی این شماره تماس گرفته شده است ، و همچنین اگر اقدام به بازاریابی ملی می کنید ، از کدام منطقه تماس گرفته شده است.

اختصاص بودجه بازاریابی

پیگیری و نظارت بر تلاشها و تبلیغات بازاریابی شما به شما در تخصیص بودجه بازاریابی خود در کارزارهای بازاریابی کمک خواهد کرد که می دانید کار خواهد کرد. هیچ چیز ویران کننده دیگری برای یک شرکت وجود ندارد تا صرف پول برای تبلیغاتی که نتیجه یا نتیجه کمی حاصل نمی کند. پیگیری تلاشهای بازاریابی آفلاین شما می تواند دانش لازم را به شما بدهد تا بدانید که چه کار کرده و چه نکرده است.

نتیجه ، اندازه گیری دقیق این است که چه تلاشهای بازاریابی مؤثر بوده و دیگر نیازی به بستگی به حدس نادرست برای تعیین محل بودجه بازاریابی خود ندارد .

نیما رضایی بازدید : 233 چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 22:55
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 6
  • بازدید ماه : 69
  • بازدید سال : 179
  • بازدید کلی : 10196
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی