loading...

وب نت - کسب و کار اینترنتی

فرهنگ آنلاین زمینه تبلیغات طاقچه ای را ایجاد کرده است که تخصص در آن به سختی می توان پیدا کرد. بازاریابی دیجیتال نیاز به یک مجموعه مهارت منحصر به فرد دارد که می تواند از موقعیت به موقعیت دیگر به شدت متفاوت باشد.

روند استخدام کارشناسان بازاریابی دیجیتال در حال افزایش است و 44 درصد شرکت هایی که به دنبال استخدام بازاریاب های بیشتر در طی دو سال گذشته هستند ، رو به افزایش است.

از این سمتها ، 27٪ به تبلیغات دیجیتال علاقه مند بودند ، 23٪ به ایجاد محتوا و اصلاح نیاز داشتند و 20٪ به استراتژی محتوا نیاز داشتند. با ادامه این روند به سمت بالا ، تقاضا برای دوره های بازاریابی دیجیتال نیز باید صعودی داشته باشد زیرا نیروی کار تلاش می کند شرایط این موقعیت های پر تقاضا را برآورده کند.

فرهنگ آنلاین زمینه تبلیغات طاقچه ای را ایجاد کرده است که تخصص در آن به سختی می توان پیدا کرد. بازاریابی دیجیتال نیاز به یک مجموعه مهارت منحصر به فرد دارد که می تواند از موقعیت به موقعیت دیگر به شدت متفاوت باشد.

روند استخدام کارشناسان بازاریابی دیجیتال در حال افزایش است و 44 درصد شرکت هایی که به دنبال استخدام بازاریاب های بیشتر در طی دو سال گذشته هستند ، رو به افزایش است.

از این سمتها ، 27٪ به تبلیغات دیجیتال علاقه مند بودند ، 23٪ به ایجاد محتوا و اصلاح نیاز داشتند و 20٪ به استراتژی محتوا نیاز داشتند. با ادامه این روند به سمت بالا ، تقاضا برای دوره های بازاریابی دیجیتال نیز باید صعودی داشته باشد زیرا نیروی کار تلاش می کند شرایط این موقعیت های پر تقاضا را برآورده کند.

1. دیجیتال مارکتینگ توسعه حرفه ای

با نیاز روزافزون به استعدادهای دیجیتالی ، در استخدامهای بازاریابی دیجیتال نیز رشد چشمگیری داشته است.

فقط در یک سال برای متخصصان دیجیتال 19٪ افزایش داشته است. علاوه بر این واقعیت که این حوزه از تخصص همچنان به صورت تقاضا ادامه خواهد یافت ، این گزارش نشان می دهد که از افراد استخدام شده ، 42 درصد از مقام های دائمی بوده اند.

در حقیقت ، در ایالات متحده مهارت های دیجیتالی با پیش بینی 8.5 میلیارد دلار تا سال 2020 بازار توسعه حرفه ای را هدایت می کنند .

2. مهارت بالا تقاضا

56٪ از شرکتهای مورد نظر در نظر گرفته شده برای برنامه های استخدام امسال شامل تخصص بازاریابی دیجیتال به مهارتهای مورد نیاز خواهند بود. این مهارت ها شامل موارد زیر است:

  • ایجاد محتوا و درمان
  • سیار
  • اجتماعی
  • SEO و SEM
  • نسل سرب

این مهارت ها فقط برای مشاغل بازاریابی دیجیتال منحصر به فرد نخواهد بود. آنها همچنان در موقعیت های تبلیغاتی سنتی پخش می شوند.

این امر باعث می شود که مردم این صنعت از هر زمان دیگری به دنبال آموزش باشند تا در این بازار کار متغیر و ارزشمند باقی بمانند .

3. مهارت های شکاف

اکثر مهارتهای مورد نیاز در بازاریابی سنتی و نقشهای تبلیغاتی بیش از حد اشباع بازار شده اند. این مهارت ها شامل تحقیق و تحلیل تا بازاریابی محصول است.

این شکاف با عرضه 24٪ و تقاضای استعداد 56٪ بسیار گسترده است. در مجموعه مهارت های خلاق ، 35٪ تقاضا با تنها 27٪ عرضه وجود دارد.

طبق گزارش کمیسیون اروپا ، استفاده از دیجیتال در 90 درصد از محل های کار در پنج سال گذشته رشد کرده است . شکاف مهارتها با 38٪ از مکانهای کاری مشخص می شود که عدم مهارت در عملکرد تأثیر می گذارد ، از جمله کاهش 46٪ در بهره وری.

علاوه بر این ، 88٪ از محل های کار اعتراف می کنند که هیچ کاری برای بهبود شکاف مهارت در شرکتهای خود انجام نداده اند.

4. تهاجم تلفن های هوشمند

از حمله گوشی های هوشمند و استفاده غالب آن در کلیه زمینه های ارتباطی فراری نیست.

ارقام Statista نشان می دهد که استفاده جهانی از تلفن های هوشمند حیرت انگیز است:

  • ایالات متحده - 260 میلیون کاربر
  • سنگاپور - 4.3 میلیون کاربر
  • هنگ کنگ - 5.6 میلیون کاربر
  • استرالیا - 19.4 میلیون کاربر
  • امارات - 3.9 میلیون کاربر

در همین گزارش پیش بینی می شود که تا سال 2020 حدود 3 میلیارد کاربر گوشی های هوشمند وجود داشته باشد.

5. تهاجم دیجیتال

ما رسانه های اجتماعی اجتماعی grwoth 2018 هستیم

تهاجم دیجیتالی وجود دارد که تمام جنبه های ارتباطات را در بر می گیرد و آن را به بهترین راه برای رسیدن به مخاطب تبدیل می کند.

مشاغل بازاریابی دیجیتال برای حمایت از تبلیغات در رسانه های اجتماعی با ادامه رشد ، لازم است. طبق گزارش اخیر We Are Social and Hootsuite ، استفاده از رسانه های اجتماعی از سیستم عامل های برتر تقریباً روزانه 1 میلیون کاربر جدید را در سال 2018 مشاهده می کرد که 3 میلیارد نفر در هر ماه از رسانه های اجتماعی در سراسر جهان استفاده می کنند.

در اینجا آشکارترین شماره آنها:

  • تعداد کاربران اینترنتی نسبت به سال گذشته 7 درصد افزایش یافته است
  • تعداد کاربران رسانه های اجتماعی نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش یافته است
  • تعداد کاربران تلفن همراه نسبت به سال گذشته 4 درصد افزایش یافته است

6. افزایش سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال

تا سال 2021 هزینه بازاریابی دیجیتالی به 118 میلیارد دلار افزایش یافته است . شرکت ها به دنبال تجارب با کیفیت بالا و معنی دار برند خواهند بود که با مخاطبان خود طنین انداز می شوند.

پیش بینی می شود که تبلیغات جستجوی پرداخت شده با بودجه تبلیغات و نمایش تبلیغات ویدیویی دیجیتال با بودجه 13٪ در دلار آگهی ، بر بودجه های تبلیغی تسلط داشته باشند.

در چهار سال گذشته 114٪ بودجه ویدیوی آنلاین افزایش یافته است ، و پیش بینی می شود 18 درصد افزایش به سمت تبلیغات تبلیغات ویدیویی باشد.

در حقیقت ، 72٪ از خریداران رسانه به جای تلویزیون ، پول خود را به سمت فیلم آنلاین می گذارند.

گزارش ویژه دانشجویان در حال تحول |  دانلود

7. افزایش تقاضا برای موقعیت های بازاریابی آنلاین

رشد مداوم برای موقعیت های بازاریابی آنلاین در سراسر صنایع و بازارها وجود دارد. نقش های کلیدی که تقاضای زیادی دارند عبارتند از:

  • تجزیه و تحلیل
  • بازاریابی برند
  • استراتژیست محتوا
  • بهینه سازی نرخ تبدیل
  • برنامه ریزی / مدیریت پروژه دیجیتال
  • مدیر رسانه دیجیتال
  • استراتژیست بازاریابی دیجیتال
  • متخصص تجارت الکترونیک
  • بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی
  • کارشناس سئو
  • طراحی وب سایت

8- آموزش شخص ثالث

تعداد زیادی از دوره های آموزشی شخص ثالث وجود دارد که اعتبار و گواهینامه های جدیدی را در اختیار شما قرار می دهند که نیروی کار برای افزودن به رزومه کاری خود نیاز دارد. این اشخاص ثالث اغلب دوره های خودگردان را ارائه می دهند.

طبق تحقیقات پیو ، نزدیک به سه از چهار بزرگسال معتقدند که آنها در داشتن مهارت و مهارت مناسب برای موفقیت در اقتصاد امروز مسئول هستند. که با 52٪ دانشکده ها و 49٪ کارفرمایان مقایسه می شود.

با بالا رفتن هزینه شهریه در دانشگاه ها ، تعداد بیشتری از دانشجویان به دنبال اشکال کمتری از آموزش هستند. دوره های آنلاین آموزش و مهارت لازم را برای پر کردن بسیاری از موقعیت های بازاریابی دیجیتال با تقاضای بالا در اختیار آنها قرار می دهد. در کنار این شکل جدید از آموزش ، شرکت های نیازمند مجموعه مهارت های دیجیتالی با احترام بیشتر اقدام به مشاهده اعتبارهای غیر سنتی می کنند.

9- تلاش و بازآموزی

پیدا کردن یک مهارت مناسب برای پر کردن موقعیت ها برای مشاغل چالش برانگیز تر می شود. شرکتهایی که قادر به تکمیل شغل نیستند یکی از بزرگترین چالش ها برای مشاغل کوچک است که 37٪ صاحبان مشاغل کوچک گزارش کرده اند که دارای شغل هایی هستند که نتوانسته اند آن را پر کنند.

شرکت ها در تلاشند تا برای کارمندان خود در برنامه های سخت افزاری کمک کنند. به عنوان مثال ، AT&T بسیاری از نقش های منسوخ را از بین می برد در حالی که برنامه ای برای آموزش افراد در موقعیت ها با مهارت های جدیدی که می تواند برای پر کردن نقش های به روز شده استفاده کند ، حذف می کند.

با وجود این چالش ها ، بیشتر و بیشتر شرکت ها ، بزرگ و کوچک ، منطق شامل برخی از برنامه های بازآموزی یا کارآزمایی را مشاهده می کنند.

10. فروشندگان به مهارت های دیجیتال احتیاج دارند

رشد و تأثیر رسانه های اجتماعی ، آن را به یک کانال مؤثر برای متخصصان فروش برای توسعه و پرورش روابط و یافتن چشم انداز تبدیل کرده است. با وجود 67٪ سفر خریدار که اکنون به صورت دیجیتالی انجام شده است ، فروشندگان برای دستیابی به سهمیه بندی ، باید آنلاین باشند.

72٪ هنگام وارد کردن رسانه های اجتماعی در تلاش های فروش خود ، از همسالان خود پیشی گرفتند. آنها همچنین 23٪ از سهمیه خود را تجاوز کردند و 54٪ از اینها معاملات بسته خود را به تعامل رسانه های اجتماعی مربوط می کردند.

با این تعداد ، تیم های فروش بیشتر و بیشتر می خواهند نوعی آموزش را در محل خود ببینند تا بتوانند وسایل مورد نیاز خود را برای تجاوز از سهمیه خود فراهم کنند. همچنین مهارت های لازم برای ارتباط با مشتریان خود را به شکلی معنی دار تر و به موقع تر در اختیار آنها قرار می دهد.

نتیجه

تقاضا برای تجربه بازاریابی دیجیتال همچنان رو به رشد خواهد بود و زمین حاصلخیز زیادی را برای فرصت های تدریس در دانشگاه ها ، دانشکده ها و ارائه دهندگان آموزش فراهم می کند.

با توجه به کمبود نیروی کار ، مهارت لازم برای مشارکت در بازاریابی دیجیتال ، افزایش علاقه به دوره های بازاریابی دیجیتال باعث می شود ارزش این سرمایه گذاری برای مربیان فراهم شود.

نیما رضایی بازدید : 241 پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 0:05
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 32
  • بازدید ماه : 118
  • بازدید سال : 306
  • بازدید کلی : 10323
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی