loading...

وب نت - کسب و کار اینترنتی

اکنون ، فیس بوک ، طبق استانداردهای فناوری ، پدر بزرگ پدر بزرگ رسانه های اجتماعی است. این یکی از قدیمی ترین سیستم عامل های بازمانده در رسانه های اجتماعی است ، که از خاکستر تلاش های قدیمی تر مانند مایسپا پدید آمده است و به دنبال جمع آوری تعداد بسیار زیادی برای خودش است. در حقیقت ، 68٪ از آمریکایی های بزرگ بزرگسال از فیس بوک استفاده می کنند ، در حالی که بسیاری از کسانی که جمعیت سالخوردگان آرزو می کنند به طور سنتی کمی در استفاده از فناوری مردد هستند.

اکنون ، فیس بوک ، طبق استانداردهای فناوری ، پدر بزرگ پدر بزرگ رسانه های اجتماعی است. این یکی از قدیمی ترین سیستم عامل های بازمانده در رسانه های اجتماعی است ، که از خاکستر تلاش های قدیمی تر مانند مایسپا پدید آمده است و به دنبال جمع آوری تعداد بسیار زیادی برای خودش است. در حقیقت ، 68٪ از آمریکایی های بزرگ بزرگسال از فیس بوک استفاده می کنند ، در حالی که بسیاری از کسانی که جمعیت سالخوردگان آرزو می کنند به طور سنتی کمی در استفاده از فناوری مردد هستند.

با این حال ، در حالی که هیچ شکی نیست که در حال حاضر فیس بوک پادشاه تپه است ، آیا هیچ پادشاهی برای همیشه حکمرانی می کند؟ برخی شایعات پیش آمده است که لزوماً با آینده فیسبوک درخشان نیست . این بدان معنا نیست که مردم باید فیس بوک را برای بازاریابی رها کنند . اعداد در فیس بوک بسیار نادیده گرفته می شوند. این بدان معناست که افرادی که تبلیغ در فیس بوک را انتخاب می کنند ، باید این کار را با درک اینکه فیس بوک برای چه چیزی مناسب است ، محدودیت های آن و کدام یک از تبلیغات در آن کانال بیشترین تأثیر را انجام دهند.

بنابراین چگونه می توانید برنامه ریزی تبلیغات خود را در فیس بوک شروع کنید؟ ادامه مطلب

چرا از فیس بوک استفاده می کنیم؟

چرا از فیس بوک استفاده می کنیم؟

اول ، بیایید ببینیم که چرا اصلاً باید به فیس بوک فکر کنید. تنها در سال 2018 ، بین ایالات متحده و کانادا ، فیسبوک در کل 242 میلیون کاربر فعال ماهانه داشت. و این فقط آمریکای شمالی است. وقتی تعداد کل کاربر جهانی را حساب می کنید ، تعداد آن به میلیاردها می رسد . بنابراین دلیل منطقی برای انتخاب فیس بوک این است: "اینجا مردم است." و اگر در نظر بگیرید که 41٪ از کاربران 65 سال و بالاتر دارند ، درست می گویید . این تعداد زیادی از آمریکایی های مسن است که می توانند با هزینه ای ارزانتر از تبلیغات سنتی مانند تبلیغات تلویزیونی یا رادیویی به دست بیایند!

همچنین لازم است به یاد داشته باشید که افراد در طول روز چندین بار فیس بوک را چک می کنند. مانند سایر رسانه های اجتماعی ، مصرف کنندگان دوباره و دوباره به فیس بوک باز می گردند ، بنابراین فرصت های زیادی برای تحت تاثیر قرار دادن آنها دارید. تنها چیزی که طول می کشد ، رویکرد درست است.

تدوین یک برنامه

دقیقاً مانند برنامه کاری ، نقشه راه رسیدن به اهداف و نقاط عطف کسب و کار شما ، به یک برنامه بازاریابی نیز نیاز دارید تا بتوانید به اهداف بازاریابی خود برسید. شما نمی خواهید فقط با هدف مبهم "بهبود تجارت من" به تبلیغات در فیس بوک بپردازید. شما می خواهید بفهمید که وضعیت شغلی شما چیست ، جایی که می خواهید پیشرفت را ببینید ، چه روش هایی به شما این پیشرفت را می دهد ، و کدام بازار بهترین راه برای دستیابی به پیشرفتی است که به دنبال آن هستید.

به عبارت دیگر ، اگر می خواهید با پیروزی به میدان برید ، به یک "برنامه حمله" محکم نیاز دارید. فقط پرش به امید بهترین ها ، بدون داشتن ایده روشن در مورد چگونگی تحقق اهداف خود ، باعث اتلاف وقت و از همه مهمتر پول می شوید.

با اصول بازاریابی شروع کنید. محصول یا خدمات خود را بشناسید ، جمعیتی که به آن نیاز دارید را درک کنید و سپس بفهمید که بازار شما چگونه کالایی یا خدمتی را که ارائه می دهید خرید می کند. نقطه فروش منحصر به فرد خود را بشناسید و دریابید که چگونه می توانید آن را به رویکرد خود منتقل کنید. سرانجام بهترین راه را برای نزدیک شدن به مخاطبان خود پیدا کنید. اگر می بینید که مخاطبان شما بیشتر از والدینی تشکیل می شوند که برای فرزندان خود اقدام به خرید می کنند ، می دانید که ممکن است فیس بوک مکان مناسبی برای تلاش های بازاریابی ما باشد زیرا این جمعیتی قدیمی تر است.

به فیس بوک بگویید چه می خواهید

فیس بوک در مورد تبلیغات بسیار دوستانه است. با این حال ، اگر شما می توانید به فیس بوک بگویید که هدف شما چیست ، بیشترین بهره را از Facebook خواهید گرفت. به همین دلیل است که اجرای یک برنامه بسیار مهم است . شما باید اطمینان حاصل کنید که برنامه شما چیزی است که فیس بوک می تواند درک کند.

به عنوان مثال ، ممکن است شما به سادگی علاقه مند به ایجاد ویدئویی باشید که می خواهید هر چه بیشتر افراد توسط آن تماشا شوند. فیس بوک پارامترهایی را برای اجرای صحیح این هدف در نظر گرفته است. از طرف دیگر ، ممکن است بخواهید به سادگی منجر به تولید بیشتر شوید. فیس بوک نیز اقدامات مشخصی را نیز برای این کار انجام داده است. در مورد تشویق بازدید از فروشگاه خود چه می کنید؟ فیس بوک می تواند این کار را انجام دهد. و اگر فقط می خواهید یک محصول خاص یا تبلیغاتی را تبلیغ کنید و از این طریق ترافیک یا کلیک کنید ، فیس بوک می تواند این اهداف را تحت فشار قرار دهد. بنابراین اطمینان حاصل کنید که می دانید با تبلیغات خود به چه چیزی می خواهید برسید و چگونه با گزینه های فیس بوک برای تبلیغات مطابقت دارد.

مخاطبان خود را باریک کنید

مخاطبان خود را باریک کنید

شما سن و شاید حتی سبک زندگی جمعیتی منتخب خود را می دانید اما می توانید بهتر عمل کنید. فیس بوک به شما امکان می دهد تا واقعاً در بازار مشخصی که به دنبال آن هستید ، اقدام کنید . از نظر جغرافیایی ، حتی می توانید مکان های خاصی را هدف قرار دهید ، که اگر یک تجارت محلی داشته باشید و در تلاش هستید که ترافیک بیشتری را در داخل شهر ، شهر یا منطقه عمومی خود هدایت کنید.

شما حتی می توانید تبلیغات خود را بر اساس پارامترهای خاص ، مانند اینکه آیا تعامل بیشتری را از افرادی که در صفحه فیس بوک کسب و کار یا نمایه تجاری اینستاگرام خود مشاهده می کنید ، دریافت کنید. شما حتی می توانید به سمت سایر مشتریان بالقوه که منافع مربوط به جمعیت اصلی شما دارند ، حرکت کنید.

به طور کلی با اهداف ایده آل خود و پس از آن برای کمپین های خاص آشنا شوید. فیس بوک می تواند به بهترین نامزدها به صفحه و تبلیغات شما کمک کند ، اما شما باید پارامترهای مناسب را به آن اختصاص دهید.

مکان تبلیغات خود را انتخاب کنید

اکنون که می دانید چه کاری می خواهید انجام دهید ، و چه کسی سعی در رسیدن به آن دارید ، زمان آن رسیده است که تصمیم بگیرید که تبلیغات خود را به کجا می خواهید . ذهن ساده بازاریابی ممکن است به دنبال "تاکتیک زمین سوخته" باشد که به راحتی همه چیز را در همه جا مورد هدف قرار دهد. اما گاهی اوقات دقت شما را به نتایج بهتری می رساند.

به عنوان مثال ، اگر تحقیقات جمعیتی شما قبلاً به شما نشان داده باشد که بیشترین مخاطبان شما روی سیستم عامل های موبایل قرار می گیرند ، در حالی که در اتومبیل های Uber سوار می شوید و یا منتظر مترو هستید ، در حال مرور هستید ، پس این ایده خوبی است که بتوانید تبلیغات خود را روی مرورگرهای رومیزی قرار دهید؟ خیر. وقتی در حال مرور هدف هستید ، از دستگاههایی که برای حرکت در اجتماعی استفاده می کنند ، و نوع محتواهایی که بیشتر آنها مصرف می کنند ، به طور جدی فکر کنید. از این داده ها برای برنامه ریزی بهترین زمان و مکان برای قرار دادن تبلیغ یا محتوای حمایت شده خود استفاده کنید.

بودجه خود را تعریف کنید

شما فکر می کنید که این اولین فاکتور مورد نظر شما خواهد بود ، اما در واقعیت ، شما فقط می خواهید یک بار که مرتب سازی بر اساس سایر متغیرها به این رقم رسیدید. در واقع فیسبوک گزینه ای را برای شما فراهم می کند تا مبلغی را که می خواهید برای تبلیغات خود هزینه کنید. پارامترهای زیادی دارید که می توانید برای این کار تنظیم کنید. آیا می خواهید بودجه کل عمر را اختصاص دهید ؟ آیا می خواهید بودجه روزانه برای مخارج را تعیین کنید؟

شاید بخواهید کلاه هزینه ها را تعیین کنید ، یا می خواهید یک بودجه هفتگی اختصاص داده شود. شاید حتی شما می خواهید شرایط خاصی را در هنگام اجرای تبلیغات تعیین کنید و سپس با استقرار آن تبلیغات هزینه کنید. فیس بوک به شما امکان می دهد دقیقاً چقدر می خواهید هزینه کنید. بعد از دریافت این رقم ، می توانید آن را با انتظارات تبلیغ خود مقایسه کنید. و به یاد داشته باشید ، این چیزی نیست که باید برای همیشه به آن متعهد باشید. بودجه بی پایان انعطاف پذیر است ، بنابراین بسته به نوع اندازه های برگشتی ، می توانید تنظیم و تغییر مسیر دهید.

تبلیغات خود را ایجاد و فرمت کنید

تبلیغات خود را ایجاد و فرمت کنید

اینجا است که کلیت مهم خلاق و لمس انسانی وارد می شود. اکنون که کم و بیش از سیستم پرداخت و تحویل تبلیغات خود غافل شده اید ، وقت آن رسیده است تا اطمینان حاصل کنید که محتوا را در واقع تحویل داده اید.

فیس بوک انواع مختلفی از فرمت های مختلف ، از جمله تبلیغات تک تصویری ، تبلیغات چرخ فلک ، تبلیغات ویدیویی و حتی "مجموعه ها" را برای یک تجربه جامع در موبایل ارائه می دهد. فرمی که انتخاب می کنید به اهداف شما بستگی دارد. فیلم های آموزنده جای خود را دارند ، اما هرگز از نظر مقرون به صرفه بودن و رسیدن به یک تصویر تنها و تأثیرگذار هنگام جفت شدن با یک نسخه خوب ، هرگز تخفیف نکنید. شما مراحل زیادی را برای رسیدن به اینجا برداشته اید ، اما از ایجاد و قالب بندی محتوای تبلیغ خود استفاده نکنید.

جزئیات کوچک را در این مرحله نیز فراموش نکنید. به یاد داشته باشید که نوعی دکمه CTA یا Call-To-Action را درج کنید تا بتوانید در آن پاسخ ها و موارد قابل اندازه گیری را دریافت کنید. URL هایی را شامل کنید که ممکن است مشتریان کنجکاو را به سمت اطلاعات عمیق تر درباره محصول یا خدمات شما سوق دهند. این قطعه های کوچک معما بعضی اوقات می توانند تفاوت بین مشتری را پیدا کنند که بتواند اطلاعات بیشتری کسب کند و به فروش برساند یا شخصی که شما را در آنجا گذراند ، زیرا شما به آنها فرصتی برای یادگیری بیشتر ندادید.

از معیارهای خود استفاده کنید

سرانجام ، هنگامی که همه چیز گفته شده و انجام شد ، عمق داده ها را حفر کنید. زیبایی واقعی بازاریابی دیجیتال این است که یک معدن طلای واقعی را دریافت می کنید که می تواند برای مبارزات فعلی و آینده بسیار مفید باشد. شما دقیقاً می دانید که چند نفر آگهی شما را دریافت کردند ، چند نفر روی آن کلیک کردند و چند نفر به وب سایت شما رفتند. می دانید بازدید کنندگان سایت خود را از فیس بوک یا اینستاگرام دریافت کرده اید یا خیر.

با استفاده از این معیارها می توانید ببینید چه چیزی کار می کند و چه چیزی نیست. اگر برخی از روش های تبلیغاتی خوب عمل نمی کنند ، آنها را تغییر دهید یا آنها را بکشید. اگر دیگران بهتر از آنچه انتظار داشتید کار می کنند ، بودجه و منابع بیشتری را به آنها اختصاص دهید. با تشکر از مجموعه وسیعی از داده های کاربری که می کنید ، اطلاعات به مراتب بهتری برای تصمیم گیری های استراتژیک نسبت به شخصی دارید که می تواند حدس بزند که چند نفر پوستر را در یک مترو دیده اند و اینکه آیا آنها را درگیر کرده است یا نه.

فیس بوک دسترسی گسترده ای دارد و می تواند بسیاری از موارد خوب را تولید کند ، اما تنها اگر می دانید چگونه می توانید از آن بیشترین بهره را ببرید.

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی رسانه های اجتماعی ، ابزارها و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نیما رضایی بازدید : 293 پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 0:11
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 27
  • بازدید ماه : 113
  • بازدید سال : 301
  • بازدید کلی : 10318
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی