loading...

وب نت - کسب و کار اینترنتی

در طول یک دهه گذشته ، صنعت بازاریابی شاهد بوده است که بسیاری از زنان در این رده ها صعود می کنند تا به عنوان رهبران فکر و تأثیرگذار انتخاب شوند.

این شاهکار علیرغم این واقعیت است که کمتر از یک سوم نیروی کار بازاریابی دیجیتال زن است.

بنابراین ، در حالی که هنوز هم در این بخش زنان چالش هایی مانند نمایندگی ، دسترسی به نقش های ارشد و بستن شکاف حقوق جنسیتی وجود دارد ، پیشرفت چشمگیر در حال انجام است زیرا بسیاری از بازاریابان زن به فشار خود ادامه می دهند.

برای گرامیداشت روز جهانی زن ، ما به سهم زنان در زمینه بازاریابی دیجیتال اکتشاف می کنیم و به تأثیر آنها در هفت راه مجزا در سراسر بخش نگاه می کنیم.

در طول یک دهه گذشته ، صنعت بازاریابی شاهد بوده است که بسیاری از زنان در این رده ها صعود می کنند تا به عنوان رهبران فکر و تأثیرگذار انتخاب شوند.

این شاهکار علیرغم این واقعیت است که کمتر از یک سوم نیروی کار بازاریابی دیجیتال زن است.

بنابراین ، در حالی که هنوز هم در این بخش زنان چالش هایی مانند نمایندگی ، دسترسی به نقش های ارشد و بستن شکاف حقوق جنسیتی وجود دارد ، پیشرفت چشمگیر در حال انجام است زیرا بسیاری از بازاریابان زن به فشار خود ادامه می دهند.

برای گرامیداشت روز جهانی زن ، ما به سهم زنان در زمینه بازاریابی دیجیتال اکتشاف می کنیم و به تأثیر آنها در هفت راه مجزا در سراسر بخش نگاه می کنیم.

1) پیشگامان

زنان موفق در بازاریابی دیجیتال خبر جدیدی نیست ، آنها تا زمانی که این رشته وجود داشته است ، در این صنعت پیشتاز هستند. با این حال ، تعصب جنسیتی در این بخش باعث شده است که مواضع زنان در مقایسه با همسالان مرد خود ، 21 درصد کم ارزش ارزیابی شود !

با استفاده از نقاط قوت فن آوری و خلاقیت خود ، زنانی مانند آن هاندلی ، مادالین اسکیلار و اردات آلبی پیشگامان اولیه این بخش بودند. آنها راه را برای سایر زنان فراهم كردند تا مشاركتهای ارزنده‌ای كنند.

حتی در حال حاضر ، پیشگامان جوان از بازاریابی دیجیتال به شیوه های ابتکاری استفاده می کنند تا پایه و اساس موفقیت سایر زنان را ایجاد کنند.

نورافکن: آن هادلی

آن هاندلی

Ann Handley یک بلندگو پرکار ، نویسنده پرفروش و یک مرکز قدرتمند بازاریابی دیجیتال است. او یک پیشگام بازاریابی دیجیتال است. شرکت او ClickZ ، که در سال 2000 فروخته شد ، یکی از اولین منابع مهم در این بخش بود.

آن به آموزش حرفه ای های بازاریابی در سرتاسر جهان ، ارائه راهکارهای موفق برای مشتریان خود و همچنین شناخت صنعت پرداخته است. او همچنین یک گردآورنده ماشین رقصنده و پرنعمت است - ما تحت تأثیر قرار می گیریم!

2) مربیان

بازاریابان زن موفق دیجیتال نمی ترسند تخصص خود را به اشتراک بگذارند.

چه از طریق نشریات ، چه در کنفرانس ها و سمینارها و چه به صورت یک به یک مربیگری ، زنان در حال تقویت سایر زنان در صنعت هستند.

نورافکن: امی پورتفیلد

امی پورتفیلد

شاید قبلاً درباره بازاریابی آنلاین Made Easy ، پادکست محبوب Amy Porterfield شنیده باشید . این فقط یکی از جنبه های داستان موفقیت چند پلتفرمی امی است.

او یک متخصص بازاریابی ، نویسنده و مربی است که به بیش از 250،000 کارآفرین جوانه زده اعتماد و ابزار لازم را برای تبدیل ایده های خود به مشاغل اختصاص داده است.

استعدادهای ایمی او را به عنوان یک متخصص بازاریابی آنلاین ، که دقیقاً می داند چگونه از رسانه های اجتماعی ، محتوای آنلاین و بازاریابی ایمیل برای رسیدن به اهداف تجاری استفاده می کند ، فارغ از اندازه یا ساختار یک سازمان ، می داند.

3) خبرگان رسانه های اجتماعی

توسعه و جذب سریع رسانه های اجتماعی در طی چند سال گذشته روی عملکرد بازاریابی دیجیتال تأثیر و تسریع کرده است.

زنان در پاسخ به این بخش که به سرعت در حال تغییر است محوری بوده و خود را به عنوان کارشناسان صنعت معرفی کرده اند.

در حقیقت ، 68٪ از افراد تأثیرگذار در رسانه های اجتماعی زن هستند و قدرت فروش اجتماعی را مهار می کنند. آنها می دانند که کدام سیستم عاملها داغ هستند و چگونه می توان یک استراتژی بازاریابی در اطراف آنها ایجاد کرد.

نورافکن: امی ورنون

امی ورنون

امی ورنون به عنوان یکی از با استعدادترین استراتژیست های رسانه های اجتماعی در جهان شناخته می شود. او در وال استریت ژورنال ، فوربز و نیویورک تایمز به نمایش درآمده است ، و برای نشریات متعدد ، و همچنین وبلاگ موفق خود نوشت .

او یک سخنران و مشاور است و در چندین رویداد بین المللی در صنعت ، از جمله SMX London ، هفته رسانه های اجتماعی ، SXSW Interactive و Inbound ارائه کرده است.

به رسمیت شناختن کار خود ، امی یک شرکت کننده افتتاح در سالن مشاهیر رسانه های اجتماعی اجتماعی نیوجرسی بود. او خودش را "چاقوی دیجیتال ارتش سوئیس" توصیف می کند ، و ما نمی توانیم به توافق برسیم!

4) مبتکران

زنان وقتی در فضای بازاریابی دیجیتال به جهش بزرگی می روند ، صندلی عقب را نمی گیرند.

آنها از رویکردهای نوین برای رفع چالش های یک بخش منحصر به فرد با قدم سریع استفاده می کنند. رهبران زن مبتکر هستند و صنعت را به سمت آینده سوق می دهند.

نورافکن: لیلاچ بولاک

لیلاچ بولاک

با استقبال از انگلیس ، لیلاچ بولاک یک مبتکر اولیه در تقاطع رسانه های اجتماعی و بازاریابی بود. لیلاچ با تأسیس نخستین مشاغل خود در سال 2006 ، به چشم انداز رسانه های اجتماعی نوظهور افتاد و تصدیق كرد كه قرار است به یك نیروی قدرتمند بازاریابی تبدیل شود.

موفقیت اولیه او پایه و اساس یک حرفه پرکار را تشکیل داد ، و لیلاچ اکنون یکی از مشهورترین کارشناسان تولید سرب و فروش رسانه های اجتماعی است. او همچنین طرفدار بازاریابی اخلاقی اینترنتی است و استانداردهای بالایی را برای خودش و مشتریان خود تعیین می کند.

Lilach یک مبتکر همیشگی است ، همیشه به دنبال رویکردهای تازه برای بازاریابی دیجیتال است. Shehas توسط Forbes به عنوان یکی از 20 معتبر برتر رسانه های اجتماعی زنان ، کارشناسان شغلی به عنوان شماره 1 بازاریابی دیجیتال مارکتینگ و اوراکل به عنوان تأثیرگذار اجتماعی در اروپا شناخته شد. نمونه کارها چشمگیر!

5) استراتژیست ها

ظرفیت توسعه و اجرای یک استراتژی موفق یک مؤلفه اصلی بازاریابی دیجیتال است.

زنان در این صنعت به دلیل داشتن توانایی های استراتژیک خود ، به تجربه و آموزش می پردازند تا برنامه هایی را توسعه دهند که به مشتریان برای دستیابی و فراتر از اهداف خود کمک کند.

نورافکن: بورلی جکسون

بورلی جکسون

بورلی جکسون به عنوان معاون استراتژی پرتفوی اجتماعی در MGM Resorts International ، مسئولیت فعالیت های اجتماعی را برای یکی از بزرگترین شرکت های مهمان نوازی و سرگرمی جهان برعهده دارد.

او یک مبتکر در این زمینه است و علاقه زیادی به استراتژی های بازاریابی مختل دارد. بورلی همچنین یک سخنران پرکار است و سخنرانی های اصلی را در کنفرانس های سراسر جهان ارائه می دهد.

6) اخلالگران

با توجه به سرعت بخش ، بازاریابی دیجیتال به رهبران فکری نیاز دارد که می توانند با تحولات جدید حرکت کنند و در پی اختلال دیجیتال موفق شوند.

در سراسر صنعت ، زنان در حال گسترش مهارتهای خود هستند و برای دستیابی به موفقیت در صنایع سنتی که از جمله نشر و خرده فروشی تلاش می کنند چالش های جدیدی را در پیش می گیرند.

در این شرایط مخرب است که بسیاری از خانمها پاهای خود را به عنوان تأثیرگذار و تریلرها پیدا می کنند.

نورافکن: سامانتا بری

سامانتا بری

به عنوان سردبیر جدید مجله Glamour ، سامانتا بری از CNN به عنوان تهیه کننده اجرایی رسانه های اجتماعی و نوظهور نقل مکان کرد تا از عهده انتشار نشریات با تمرکز چاپی برآید تا آن را به عصر دیجیتال ببرد.

از زمان به اتهام گرفتن وی ، بازدید کنندگان بی نظیر ماهانه را 12٪ به 6.3 میلیون افزایش داده است ، در حالی که مشترکین کانال YouTube Glamour بیش از 110٪ به حدود 1.6 میلیون افزایش یافته اند.

سردبیر Vogue ، سردبیر Vogue ، در مورد استخدام سامانتا باری گفت: "من از برنامه او برای آینده Glamour هیجان زده ام . او در سکوهای دیجیتالی و اجتماعی که بیشتر از آن استفاده می کنند ، به خوانندگان وفادار این عنوان خواهد رسید. با استفاده از قدرت چاپ برای برجسته کردن لحظات چادر قطبی مانند زنان سال. "

7) متنوع

بازاریابی دیجیتال یک کلیسای گسترده است ، که طیف گسترده ای از مهارت ها و پیش زمینه ها را در خود جای داده است.

زنان در این صنعت در کشورهای مختلف ، فرهنگ و زبان مختلف کار می کنند و دائماً در حال تکامل و انطباق با هر سناریوی منحصر به فرد هستند.

عصر دیجیتال باعث می شود تا جهان صحنه ای پیچیده باشد ، اما بازاریاب های زن دیجیتال در حال مقابله با آن هستند.

نورافکن: Aleyda Solis

 آلده سولیس

با نگاهی بین المللی ، Aleyda Solis مشاوره موفقیت آمیز سئو را در آمریکای شمالی ، آمریکای لاتین و اروپا ایجاد کرده است. راز او؟ کار به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی.

او نویسنده ، گوینده و تأثیرگذار است و توسط Forbes، Hubspot، and Huffington Post به عنوان یکی از متخصصان برجسته بین المللی در بازاریابی دیجیتال شناخته شده است.

8) نسل بعدی

برای زنان جوان که هم اکنون در حال تحصیل و به بهانه زندگی کار خود هستند ، یک حرفه در بازاریابی دیجیتال چشم انداز جذاب است. نقطه دیدار خلاقیت ، توانایی فنی ، مشاغل تجاری و توانایی استراتژیک زمینه ای بی حد و حصر برای موفقیت حرفه ای را فراهم می کند.

برخی از بهترین دانشگاه های جهانی برای مدارک بازاریابی بورس های تحصیلی را به خانم ها ارائه می دهند. دانشکده بازرگانی کالج امپریال در لندن ، انگلستان گزینه های مختلفی برای دانشجویان دختر دارد ، در حالی که دانشکده بازرگانی کلمبیا در ایالات متحده بورس تحصیلی بنیاد فورته را ارائه می دهد.

بورس های تحصیلی نیز وجود دارد که به یک مدرسه خاص مرتبط نیست و توسط همه دانشجویان واجد شرایط خانم قابل دسترسی است. گزینه ها شامل بورسیه تحصیلی Jo Caldwell Meyer برای رؤسای ارتباطات ، بورسیه تحصیلی و کارآموزی گروه بین المللی ، و برنامه بورسیه بنیاد ESA برای دانشجویان اقلیت است .

در این بخش مسیرهای بی شماری وجود دارد و زنان علاقمند به تحقیق در زمینه شغلی در بازاریابی دیجیتال ، به یادگیری مهارت های کلیدی ، چک کردن رهبران صنعت ، حضور در وبینارها و سمینارها ، انجام تجربه کار و اکتشاف در هر فرصت شبکه ای دیگر از پیشکسوتان زن تشویق می شوند .

امروز حرفه خود را با مجوز حرفه ای در بازاریابی دیجیتال پیش ببرید !

راشل ارگیل

راشل مدیر بیش از 15 سال سابقه بازاریابی در صنعت بازاریابی دیجیتال است. تخصص های وی شامل بازاریابی دیجیتال ، استراتژی و برنامه ریزی ، رهبری ، مدیریت ذینفعان ، بازاریابی محتوا ، ارتباطات و روابط رسانه ای است.

مهارت های موجود خود را با داشتن یک مدرک تحصیلات تکمیلی در بازاریابی دیجیتال استخراج کنید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نیما رضایی بازدید : 279 چهارشنبه 29 مرداد 1399 زمان : 14:33
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 16
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 120
  • بازدید سال : 308
  • بازدید کلی : 10325
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی