loading...

وب نت - کسب و کار اینترنتی

دست زدن به تمام رسانه های اجتماعی شما به اندازه کافی سخت است بدون اینکه بخواهید تحلیلی را برای یافتن آن بدانید. با این حال ، اگر می خواهید در خلق محتوا که به نتیجه می رسد موفق باشید ، همیشه بهتر است که آمار خود را رعایت کنید.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه می توانید از آمار دیگری از پلتفرم استفاده کنید ، در اینجا یک مرور کلی آسان برای کمک به شما در شناسایی محتوای Pinterest که برای شما بهتر کار می کند ، به شما کمک می کند .

دست زدن به تمام رسانه های اجتماعی شما به اندازه کافی سخت است بدون اینکه بخواهید تحلیلی را برای یافتن آن بدانید. با این حال ، اگر می خواهید در خلق محتوا که به نتیجه می رسد موفق باشید ، همیشه بهتر است که آمار خود را رعایت کنید.

اگر می خواهید یاد بگیرید که چگونه می توانید از آمار دیگری از پلتفرم استفاده کنید ، در اینجا یک مرور کلی آسان برای کمک به شما در شناسایی محتوای Pinterest که برای شما بهتر کار می کند ، به شما کمک می کند .

ادعای حساب شما

برای دسترسی به تجزیه و تحلیل ، باید حساب کاربری خود را تأیید کنید. این ساده است ، و اگر شما یک حساب کاربری ندارید ، پیشنهادی برای ارتقا به یک حساب تجاری در گوشه سمت راست بالای صفحه در Pinterest شما ظاهر می شود.

فقط آن را کلیک کنید و مراحل آسان برای ارتقا را دنبال کنید. سپس می توانید وب سایت خود را برای اطمینان از نشان دادن عکس و آرم نمایه خود برای پین های سایت خود ادعا کنید. پس از اتمام این کار ، منوی کشویی Analytics را در گوشه سمت راست بالای آن پیدا خواهید کرد.

اندازه گیری شما در Pinterest Analytics چیست؟

شما می توانید مقدار بسیار زیادی از اطلاعات ارائه شده توسط Pinterest را پیدا کنید. درنهایت می توانید در هر دسته قرار بگیرید و با نحوه خواندن اعداد آشنا شوید.

با این حال ، به عنوان یک مبتدی ، شش مورد وجود دارد که باید بطور منظم از آنها پیروی کنید:

1. پین

داشبورد Pinterest برای پین

در زیر برگه Metrics ، پینهایی ایجاد می کنید که از محتوای وب سایت خود ایجاد شده اند. این تعداد از آنجایی اهمیت دارد که میانگین محتوای روزانه پین شده از وب سایت شما را نشان می دهد.

اگر محتوای وب سایت شما شایستگی پین کردن روی تابلوهای شما را نشان می دهد ، به شما نشان می دهد. اگر عددی را که می خواهید ببینید نشان نمی دهید ، وقت آن است که دوباره به تصاویر خود تجدید نظر کنید. محتوای بصری را اضافه کنید که به اندازه کافی دلپذیر باشد تا پین ها افزایش یابد.

همچنین باید دکمه Pin It خود را جابجا کنید ، بنابراین افراد آن را می بینند و تمایل بیشتری به کلیک روی آن دارند. محتوای تصویری خود را تغییر داده و سپس پیگیری کنید تا متوجه شوید که آیا تغییرات را بهتر یا بدتر می بینید. به دوره های زمانی توجه کنید تا بتوانید محتوایی را که در آن زمان تغییر داده اید شناسایی کنید زیرا این امکان را به شما می دهد تا مشخص کنید که چه چیزی به خوبی کار می کند و کدام کمپین ها بهتر از سایرین اجرا شده اند.

سپس می توانید از آن به عنوان نمونه ای از محتوای خود برای به دست آوردن پین های بیشتر استفاده کنید. به همین ترتیب ، اگر محتوا افت پین را مشاهده کرد ، تصاویر شما به خوبی کار نمی کردند. سعی کنید ایده های جدید را ببینید تا ببینید چه چیزی بهتر است و از آن برای بهبود محتوای خود استفاده می کنید.

2. دوباره چاپ می شود

این متریک را در زبانه Site Metrics درست در زیر متریک پین مشاهده خواهید کرد . بازپرداخت ها بسیار مطلوب هستند زیرا به تشویق تعامل کمک می کنند. هنگامی که کاربران محتوا را در صفحه های خود بپیوندند ، به دنبال کنندگان خود اجازه می دهد تا آن را مشاهده کنند. این امر باعث می شود در معرض دید بیشتر افرادی قرار بگیرند که از حساب شما پیروی نمی کنند.

به طور متوسط روزانه تعداد پرینت ها را مشاهده خواهید کرد ، که این یک نشانگر واقعی از عملکرد خوب تصاویر شما است. می توانید سنجاقچه های خود را با بازپرداخت های خود مقایسه کنید ، بنابراین می توانید در رسیدن به مخاطبان وسیع تر احساس خوبی کسب کنید. بازپرداختها یک جایزه هستند و برای رشد مخاطبان خود مورد نیاز هستند.

3. رسیدن

به Impressions بروید و دسترسی پیدا کنید تا به محتوای خود دسترسی پیدا کنید. می توانید در طول روز از نمودار شناور کنید تا به محتوای محتوای خود نگاه کنید. میانگین روزانه افرادی که پین های شما را برای هر دو سنجاق و بازپخش دیدند ، به شما نشان می دهد.

نمودار مشاهده آسان شما در روزهایی را آسان می کند ، بنابراین می توانید تعیین کنید که تک تک مطالب تا چه اندازه مؤثر بوده است. هر چه تعداد بازپرداخت بیشتر شود ، بیشتر در معرض دید قرار می گیرید. همچنین خواهید دید که محتوای شما به مخاطبان زیادی رسیده است.

پینترست بازپرداخت می شود

4- بازدید کنندگان و بازدید کنندگان

ترافیک Pinterest

به انتهای برگه اندازه گیری ها بروید تا ببینید چه ترافیکی Pinterest به رانندگی به وب سایت شما کمک کرده است. در حالی که برخی از پین ها به پیروان یا تعامل کمک می کنند ، برخی دیگر ترافیک را هدایت می کنند .

همچنین می توانید افزایش در هر دو فعالیت را مشاهده کنید و از این متریک استفاده کنید تا ببینید مردم بر اساس محتوا چه اقداماتی انجام می دهند. در حالت ایده آل ، شما هر دو نوع تعامل را می خواهید. شما قادر خواهید بود تعیین کنید که چه پین ها افراد را به وب سایت شما ارسال می کند و محتوا را تنظیم می کند تا در این نوع فعالیت ها پیشرفت هایی را ببینید. برخی از نمونه های تصویری که به خوبی کار می کند تا افرادی که از سایت شما بازدید می کنند ممکن است شامل تماس با اکشن ، نحوه دستورالعمل یا تصاویر خیره کننده باشد.

در این حالت ، می تواند گیج کننده باشد زیرا شما در حال بررسی تعداد بازدید کنندگان شما به وب سایت خود و همچنین تعداد بازدیدها هستید. همان شخص می تواند به چندین صفحه مراجعه کند که نشان دهنده علاقه عمیق تر به تجارت شما است به این معنی که شما احتمالاً شاهد تبدیل هستید.

شما می خواهید برای به دست آوردن مشتری و گسترش دسترسی خود ، بازدید کننده های جدیدی را برگردانید. بازدید کنندگان جدید همچنین می توانند با امکان بازپرداخت ، دسترسی شما را به Pinterest گسترش دهند. همچنین ، اگر آنها از Pinterest در حال بازگشت هستند ، این بدان معنی است که آنها محتوای شما را با ارزش می یابند ، و این واقعاً همان چیزی است که شما می خواهید.

5. بیشتر repinned

بیشترین بازپرداخت در پینترست

شما را به پیدا اکثر Repinned گزارش در داشبورد خود را. از آنجا می توانید یک بازه زمانی را برای بررسی انتخاب کنید. این یک معیار عالی است زیرا به شما نشان می دهد چه محتوایی را درست انجام می دهید. این محبوب ترین محتوای شما را به شما نشان می دهد ، بنابراین می توانید درک واضحی از آنچه مردم به آن پاسخ مثبت می دهند ، بدست آورید.

این برگه ، پین های واقعی را نشان می دهد ، بنابراین می توان با یک نگاه ساده دید که پین ها چه کار کرده اند. حتی می توانید آن را به صفحه گسترده اکسل صادر کنید تا به راحتی به URL ها دسترسی پیدا کنید. این احتمالاً مهمترین مسئله است ، و به ساده ترین روش برای بررسی اثربخشی خود در رسیدن به مخاطبان خود اشاره نمی کنید.

به دنبال الگویی در مطالب خود مانند انواع تصاویر ، رنگ های استفاده شده ، نوع متن و هر آنچه با شباهت هایی است که می توانید برای برنامه ریزی مطالب مشابه تر داشته باشید ، بگردید. این امر به شما امکان می دهد با ارائه مطالب مداوم که مردم از آن برای ارزش استفاده می کنند ، در معرض دید بیشتری قرار بگیرید. روی موفقیتها متمرکز شوید و فرمولی را در اختیار شما قرار می دهد که در کل برنامه محتوا باشد. نترسید که آزمایش خود را با ایده های جدید انجام دهید فقط در مواردی که حتی بتوانید بهتر عمل کنید. همیشه جای پیشرفت هست.

6. بیشترین کلیک

پینهای بیشتر کلیک شده

با کلیک بر روی اکثر Clicke د تب در ناوبری بالای داشبورد تجزیه و تحلیل به بررسی که پین را از وب سایت و حساب خود را در حال کمک به تولید بیشترین بازدیدکننده داشته است به سایت شما. شما می توانید محدوده تاریخ را برای بررسی شماره ها انتخاب کنید. این اعداد مهم هستند زیرا پینترست در هنگام ایجاد درآمد عملکرد خوبی دارد.

طبق گفته های Convertro ، پینترست بیشترین درآمد را در مقایسه با سایر بازیکنان اصلی اجتماعی ، توییتر و فیس بوک هدایت می کند. شما می خواهید با صفر کردن بیشترین کلیک روی مطالب ، از این واقعیت استفاده کنید ، بنابراین می توانید به تولید بیشتر مطالب جذاب خود که مخاطبان دوست دارد ادامه دهید. همچنین می توانید به این متریک مراجعه کنید تا ببینید دکمه Pin It شما پین های تشویقی را تشکیل می دهد یا خیر. برای تعیین اینکه آیا این کمک می کند ، می توانید به دنبال اختلاف بین محتوای خود و موقعیت دکمه خود باشید. این می تواند شما را ترغیب کند که بیشتر از آن استفاده کنید تا به انتقال در سایت خود کمک کنید.

افکار نهایی

این راهنما بنیادی عالی برای آشنایی با آنالیزهای Pinterest فراهم می کند.

به محض دسترسی به این شش معیار ، به کنجکاوی و تخصص تازه کار خود اجازه دهید تا با پیشرفت مهارت های خود ، شما را به سمت تعداد بیشتری سوق دهد .

با یک دیپلم حرفه ای در بازاریابی رسانه های اجتماعی ، ابزارها و فن آوری های لازم را برای رفع چالش های فردا بیاموزید . امروز بروشور را بارگیری کنید!

نیما رضایی بازدید : 334 پنجشنبه 6 شهريور 1399 زمان : 0:01
ارسال نظر برای این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    آرشیو
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 26
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 122
  • بازدید سال : 310
  • بازدید کلی : 10327
  • آخرین نظرات
    کدهای اختصاصی